Tacofest og snapchatparty

Lurer du på hvordan tacofredag ser ut i de tusen hjem? Bli med da vel!

 

 

Hver fredag er tacofredag og hver tacofredag går snapchaten min bananas med folk som sender meg snaps fra tacolaug over hele landet. Jeg er litt usikker på når det skjedde, men jeg tror kanskje jeg har blitt tacobevegelsens talsmann, og det er helt greit for meg, for taco er som alle vet selve essensen i livet.

Vann? Tamt. Luft? Oppskrytt. Tyngdekraften? Pøh. Hjulet? Kunne funnet på noe bedre sjæl. Taco? Aha, nå snakker vi!

Det er ikke bare artig å se hvordan Norges nasjonalrett fyller landet med glede og prikker inn helgeformen akkurat i tide til gullrekka, men også å se hvor forskjellig en tacofest kan se ut fra heim til heim. Kort fortalt: Så. Mye. Rart! Noen kjører tradisjonelt opplegg med hele kjernefamilien rundt et pent dekket bord, mens andre ligger på sofaen i bare undertøyet og kjører taco for én med magen som bord. Noen bruker fisk i lefsa, andre kjører vin i stooore glass. Ingen tacofester er like, men alle er like awesome 😉

Så da jeg forrige fredag oppfordret min herlig merkverdige skare med tacofrelste snappefølgere å sende meg bilder av deres tacofest, så kan man trygt si at responsen ikke lot vente på seg. Mobilen gikk både glovarm og tom for batteri lenge før Thomas og Harald 😉

Og nå som det jaggu meg har blitt tacofredag igjen, ønsker jeg å dele noen av høydepunktene fra sist fredag og ta dere med inn i de tusen stuer for å se hvordan folk der ute feirer tacofredag 😉

 

 

 

 

 

 

 

Ain´t no party like a tacoparty!

Tusen takk til alle som sendte bilder. Håper det gikk greit at jeg brukte det på bloggen, jeg sa jo at det kunne skje 😉

Hvis ikke, send klagemail til: [email protected]

 

/ Gooood tacofreddan!

* Følg Tacohjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg