Kjære frustrerte babyfar

Jeg vet hva du tenker og jeg vet hvordan du har det.

Jeg vet. Jeg har vært der selv.

Tiden med en liten baby i hus kan være tøffere enn man egentlig vil innrømme. Noen kvelder, når gråten virker ustanselig og posene under øynene dine veier mer enn hodet, kan det være vanskelig å se lyset i enden av tunnelen. Da er det lett å drømme seg bort til en øde øy med innbyggertall: deg.

 

 

Men fatt mot, broder, din tid vil komme. For en vakker dag venter det deg en opplevelse lik den jeg hadde i dag. Du må kanskje vente en liten stund, men hold ut, for det kommer en dag da den lille babyen som nå ligger og hyler og skriker utrøstelig i armene dine, kommer tuslende bort til deg, drar deg i buksebeinet, ser på deg med store øyne og med sin søteste stemme spør:

– “Pappa, kan vi dra og kjøpe drone?”

Bare kjenn på den følelsen og vit at den kommer.

Da er det plutselig helt greit igjen 😉

 

 

/ 1 av hver drone du har, takk!

* Følg Dronehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg