Hørt på toget

Noen ganger hører man ting som kan få ørene til å krympe…

Slik som da jeg satt på toget med pluttisen på vei til Oslo forrige helg. Ikke langt unna oss satt et godt voksent fire-spann, utvilsomt på vei til ferie utenlands. Estimert alder: 70-ish. Stemningen var på topp, latteren sto i taket og jaggu så jeg også et par snapsglass bli tømt underveis på ferden.

Og det var greit, alt var fint, flott og topp, men så plutselig hører jeg fra den ene tuppa, overraskende høyt, helt uten blygsel og med et klart hint av snaps i stemmen:

– “Jeg har shavet meg, dratt på strømper og tatt blodfortynnende, så her skal det nok bli fest ja!”

 

Det kan jo ha vært snakk om blodpropp og det kan jo ha vært beina som var blitt barbert, men en halvtimes tid der sleit jeg veldig med hudfargen i ansiktet.

Kjeven er fortsatt ute av ledd da.

 

/ God ferie 😉

* Følg Blodfortynnendehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg