Den sjokkerende sannheten om nesespray

Jeg har tidligere skrevet om at det beste ved å være syk er å få bruke nesespray. Jeg har fleipet med at det må være et stoff i nesespray med mentol som neppe kan være lovlig, for det er noe som skjer i hjernen når spruten treffer nesa. Som en slags rus jeg ikke kan forklare.

Jeg vet at jeg selvfølgelig ikke har tilstrekkelig med bevis til å komme med slike anklager, så derfor tok jeg saken i egne hender. Ved å filme meg selv innta en karslig brukerdose nesespray håpet jeg å fange en slags beviselig reaksjon og atferdsendring.

Og det jeg oppdaget var mildt sagt sjokkerende…

 

 

/ To sprut – party time!

P.S. Del gjerne med gode venner som trenger å få vite denne sjokkerende sannheten 😉

* Følg Nesesprayhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg