Nok snakk!

Jeg snakker ofte høl i hue på Christina, men nå har hun kanskje endelig funnet en kur 😉

/ sponset innlegg

 

Hei,

Mitt navn er Peter og jeg har munndiaré.

Veldig ofte prater jeg høl i hue på Christina om ting hun kanskje ikke nødvendigvis synes er spesielt spennende. Men hun er en høflig dame stakkar og sitter ofte på mottakersiden med et stort smil og lar strømmen av ord dra henne med ut på dypt vann. Bloggideer, FIFA-kvelder, nyhetssaker eller bare enkeltepisoder fra en Seinfeld-episode som jeg ikke klarer å slutte å prate om.

– Det som er så kult er at Jerry og George sitter i sofaen og prater om en idé til en tv-serie de vil utvikle, men så er jo ideen de snakker om selve grunnideen bak Seinfeld! Og det kuleste er jo at hele konseptet bak serien er, hold deg fast, ingenting. Og det er jo i realiteten det serien handler om også, som jeg jo på en måte kan relatere meg til, for hvis du tenker over det så handler jo ikke bloggen min heller om noe, egentlig, bare min hverdag og situasjoner jeg kommer opp i. Det som gjør bloggen, så også serien, er at folk kan relatere seg til innholdet og på den måten skape en merverdisomgårutoverdetmanegentligblablabla… bla.

Ofte slipper jeg unna med det, men noen ganger renner det over, også for en tålmodig fru som Christina. Noen ganger må selv hun hamre neven i bordet og si: Nok snakk!

Problemet har vært å få skvist inn et ledig sekund til å få sagt to hele ord på rappen, men nå har frua funnet en smart løsning som kan være enden på problemet 😉

Klikk på videosnutten under for å se hvordan hun endelig klarte å stoppe kjeften på gubben…

 

Filmsnutten er vår egen remake av en hysterisk morsom reklamefilm: Sjekk ut originalfilmen her!

 

Dent OI er store pastiller med mye smak som gir deg noe stooort å tygge på. Med andre ord perfekt for store kjefter som min. Burde også passe perfekt for bergensere, politikere og andre prateglade kaklekjefter 😉

De store pastillene smaker utsøkt og kommer i spennende smaker som Lakris & Chili, Lakris & Pære, Bringebær og mange flere.

Dent OI er den perfekte pastillen å tilby andre når daten ikke går som planlagt, svigermor snakker både på inn- og utpust om strikking, eller når gubben tilsynelatende aldri slutter å prate om tv-spill.

 

Tyst på deg, gubbe!

 

Har du ingen storkjeftede pratmakere i hus, men fortsatt ønsker smakfulle pastiller?

Da kan jeg lett anbefale Dent OI som et verdig utbytte etter en lang dag med sjøslag og legokrig på de syv hav!

 

Ålreit, så var det ingen flaske med rom i skattekista, men dette funker også 😉

 

De ser kanskje for store ut, men bare vent til hun begynner å plapre om sjørøverslag og kjempeblekkspruter 😉

 

Yarrrr!

 

/ Dent OI: Nok snakk – mer pastill

*Sjekk ut Dent OI på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg