Om kvinner og google

Jeg sier ikke at kvinner er vanskelige altså, og jeg mener, jeg var jo egentlig bare på leting etter noe helt annet, så ikke skyld på meg liksom, jeg er bare en stakkars liten blogger, jeg sier ikke det ene eller det andre her, jeg sier bare at jeg foretok et lite søk på nettet, og… vel… Jeg tror kanskje disse forslagene snakker for seg selv:

 

 

Jeg sier ikke det ene eller andre her altså, jeg sier bare at google tilsynelatende har forstått det vi menn har lurt på i millioner av år…

(… og Google tar jo sjeldent feil ) 😉

 

/ God søndag!

* Følg Kvinnehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg