Lek gjemsel med telefonen!

Lei av å lete etter telefonen din? Nå kan du leke gjemsel med den!

/sponset innlegg

Aha, fant deg!

 

Jeg har akkurat oppdaget verdens kuleste og kanskje mest nyttige ekstrafunksjon på telefonen min. Spesielt for meg som har en 3-åring i hus som elsker å gjemme bort telefonen til pappa.

For jeg er ganske lei av å lete etter telefonen dagen lang og finne den først etter en lang og kjedsommelig jakt, men nå kan det hele være over. For jeg har gjort en utrolig kul oppdagelse!

Er du også lei av å lete etter telefonen din? Sjekk videoen under 🙂

 

 

Så nå trenger jeg aldri å lete etter telefonen min igjen! Bare et lite “Helloooo Kittyyyy?”, så kommer den løpende. Typ. Kjenner at jeg skulle hatt samme ordning på bilnøklene, solbrillene og lommeboka.. 😉

Denne geniale funksjonen heter for øvrig HiVoice og er bare en av mange smarte og innovative funksjoner på den helt nye smarttelefonen Huawei P8.

 

Huawei P8

 

Jeg har vært så heldig å få lov til å være ambassadør for Huawei og fronte deres nye flaggskip P8 og kampanjen “Oppdrag Oppdag”, som går ut på å prøve noe nytt, finne på nye ting, komme seg ut på oppdrag og oppdage noe nytt.

Denne gangen oppdaget jeg en helt ny funksjon på telefonen min (HiVoice) og dro ut på oppdrag for å finne den i skogen. Vi hadde det kjempegøy med oppdraget og neste gang er det din tur!

Da kommer jeg nemlig til å arrangere en konkurranse i regi av Huawei og kampanjen #oppdragoppdag. Vinneren i konkurransen vil stikke av med en kliss ny, steike heit og helt rå Huawei P8!

P8 er det nye flaggskipet til Huawei og kanskje den smarteste smarttelefonen der ute. Hvis du ikke kjenner til Huawei, så produserer de smarttelefoner som er like bra, ofte bedre enn sine konkurrenter, men til en langt billigere penge. Med P8 får du så mye smarttelefon for pengene at det er helt rått!

Og det er ikke noe å kimse av, for telefonen har blant annet høstet trampeklapp og terningkast 6 fra VG, som blant annet skrev: “Det er vanskelig å finne argumenter for å kjøpe en dyrere mobiltelefon enn Huawei P8”.

Les hele testen her: “VG – Huaweis nye flaggskip har funksjoner du ikke har sett før”

 

… slik ser en bloggers hovedmeny ut 😉

 

Og det er kanskje ikke så rart, siden Huawei P8 oppfører seg ganske likt som andre smarttelefoner i samme klasse, men i tillegg har flere smarte funksjoner de andre mangler og dessuten er den langt billigere. Sånt blir det terningkast 6 av.

Selv har jeg hatt både iPhone og Galaxy tidligere, men nå har jeg P8 og her blir jeg. Før denne hadde jeg Huawei Honor 6 og var egentlig godt fornøyd med den, men P8 tar det hele til et nytt nivå.

Telefonen kjører på Android, er lynrask, har stor skjerm, innebygd app for rask optimering av hastighet, imponerende batterikapasitet, heftig lysmalingsfunksjon og et selfie-kamera som sveiper konkurrentene av banen. Dessuten har den en helt unik videoregissørmodus der du kan spille inn video fra fire ulike mobilkameraer på likt og bytte mellom dem som på en tv-sending. Ganske heftig!

… men det skal jeg utforske og oppdage mer om på neste #oppdragoppdag 😉

 

På ca. 10 sekunder er telefonen ryddet, optimert og i tipp topp stand 🙂

 

Så hvis du er i markedet for en kliss ny smarttelefon, men ikke ønsker å betale det hvite ut av øyet:

–> Les mer om Huawei P8

 

“Å Peeeeter – hvor eeeer du?” #Oppdragoppdag

 

/ Hello Kitty – where aaaare you?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg