Snarveien til en kvinnes hjerte

At jeg ikke har skjønt dette før!

Tidligere i livet har jeg nemlig alltid prøvd å sjekke opp damer med de vanlige kjipe tingene. Sleskete sjekkereplikker, påklistret smil, et jobbintervju av spørsmål om hennes liv, gratis drinker, tur på kino, prøve å være morsommere enn alle andre, bruse med fjøra, flexe med kassa, du vet, alle de standardgreiene.

 

“Faren din var en tyv, for han.. æh.. et eller annet med no stjerner. Samme det, kjøss mæ på truten!”

 

Men så skulle det altså gå hele 33 år før jeg oppdaget det ULTIMATE sjekketrikset og snarveien til en kvinnes hjerte!

Det slo meg nemlig først i går, da jeg var oppe på badet en tur.

Det var tidlig morgen og jeg hadde akkurat skiftet en bleie på lillesnuppa og tatt meg en dusj, da jeg innså at det var på høy tid å rense sluket. Du vet det er på tide når du står i dusjkabinettet med vann til knærne..

Fort gjort, ikke noen stor affære. Deretter plukket jeg med meg snuppa og tasset ned i stua igjen.

Ikke lenge etter hørte jeg det knirke fra overetasjen i det frua våknet til, forlot senga og tasset ut på badet.

Så tok det.. tja.. 10 sekunder før jeg hørte en brølende stemme fra inne på badet:

– “Å HERREGUD, JEG ELSKER DEG!!”

 

Ingenting jeg har gjort så langt i livet har på så kort tid og med så liten innsats gitt så vanvittig høy uttelling.

Og det var først da jeg innså det:

Snarveien til en kvinnes hjerte går gjennom uoppfordret husarbeid.

 

“Nå skarre endelig bli no på´n far”

 

/ Til alle mine mannlige lesere: You´re welcome 😉

* Følg Slukhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg