På søndag skjer det!

Noe veldig stort er på gang og ENDELIG har dagen kommet for å lette litt på sløret!

 

 

I veldig lang tid har jeg båret på en stor hemmelighet som jeg gleder meg skikkelig til å røpe for dere og nå er tiden endelig kommet!

Jeg kan ikke si nøyaktig hva det er helt enda, men på søndag smeller det!

Da kan jeg endelig avsløre noe stort, skummelt, kult og rart.

Og det beste av alt: Jeg tror du kommer til å DIGGE det!

 

 

Det er en ting som vi har pratet om time etter time, gått runde på runde og diskutert. Vi har hatt lyst en veldig god stund og egentlig bestemt oss for en stund siden, men i går kom endelig det avgjørende håndtrykket. Vi går for det.

Men det er fortsatt lenge til søndag og frem til da jobbes det på spreng med de siste forberedelser.

Skjønner du hva det er snakk om? Jeg har lovet å ikke avsløre noe mer, så nå kan jeg ikke si mer.

Men jeg er veldig spent på hva dere tror det kan være for noe rart, så derfor klinker vi til med en god gammeldags gjettekonkurranse! 🙂

 

GJETT RIKTIG – VINN SNOP!

Helt på impuls og siden det er tacofredag fyrer vi av en gjettekonkurranse som er like artig som den er enkel:

Hva tror du kommer til å skje på søndag??

  • Legg inn forslag i kommentarfeltet, sammen med ditt favorittgodteri og e-postadresse.
  • Vinneren av en gavepakke full av ditt favorittsnop trekkes ut blant alle med riktig svar.
  • Det er lov å gjette flere ganger 😉

 

Og du: Husk å sjekke innom her på førstkommende søndag, for da blir det offisiell avdukning og stor fest! 😀

 

 

/ Sees på søndag 😉

* Følg Hemmelighetshjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg