Sangkrise, trenger hjelp!

Jeg blir gæren!

De blir gærne!

Alle blir gærne!!

Og nå trenger vi akutt sanghjelp her på hytta før vi går helt fra forstanden!

Du vet når du går og nynner på en sang som du ikke husker navnet på? Vel, nå er vi fire stykker samlet på hytta og alle går og nynner på den samme sangen og INGEN husker hva den heter!

Ikke husker vi noe av teksten heller, så vi får ikke googlet oss frem til noe fornuftig.

Ikke er vi heller i nærheten av å vite hva sangen heter.

Derfor trenger vi hjelp fra DEG! Kan du hjelpe oss?

 

Her er det vi vet så langt:

Det var en skikkelig stor sommersang for noen år siden.

Stian Blipp sa visstnok i et tv-intervju at det var hans ultimate sommersang.

Vi tror muligens at den kan ha vært på en samle-cd med sommermusikk en gang i tiden.

… og vi tror at den kan ha spansk tekst.

Og siden vi har så utrolig lite å by på, skal jeg “bjuda på” og gjøre det kanskje aller kleineste jeg kan tenke meg:

Nynne etter hukommelsen.

Så, Peter, take it away:

 

 

Så please please me: Hvis du vet hva denne sangen heter, sleng igjen en linje og jeg vil være deg evig takknemlig 🙂

/ Syng med den stemmen du har 😉

* Følg Nynnehjerte på Facebook *

2 kommentarer
    1. Hei Peter. Vet jeg er litt sent ute, men siden det ikke var noen kommentarer her… Som farfar sa; bedre sent enn av og til! Sangen heter Mas que nada, jeg som er hønngammal husker den med Lill Lindfors ; “Hör min samba” fra albumet “Du är den ende”, kjøpt til min pappas bursdag på slutten av 60-tallet. Jeg titter innom bloggen din rett som det er,et skikkelig trivelig sted 🙂 Hilsen Anne

    2. Haha! Innlegget ble faktisk postet for ganske nøyaktig ett år siden, så her snakker vi virkelig bedre sent enn aldri 😀 Men takk for tips! Fikk heldigvis svaret på plass til slutt, og kosa meg med sangen resten av sommeren.

      Gooood sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg