Småbarnslivet i et nøtteskall

– “Den SKAL vi se på kino når den kommer!” sa jeg til frua, med kraftig, mørk og bestemt stemme. Overraskende bestemt faktisk. Men jeg mente det virkelig.

Det er så sjeldent vi drar på kino bare hun og jeg, og noen ganger må man bare bruke pappastemmen for å forsikre seg om at det blir som pappa vil. Og denne gangen gjaldt det en film jeg virkelig ønsket å se. Så snart den kom til Norge. På kino.

Det er noe spesielt med kino, og denne ville jeg se i kjempestort format med kjempehøy lyd og kjempemasse baconsnacks. Allerede før billettene var bestilt begynte jeg å glede meg mye. Kjempemye.

Og i dag så jeg den!

… til salgs.

… på DVD.

… på Rema 1000.

 

Å ja…

 

Og jeg bare…

 

/ Småbarnslivet

* Følg Filmhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg