Skal vi løpe om kapp?

Har du noensinne lurt på om du er raskere enn en pappablogger? Vel, nå kan du endelig få svaret!

For da medblogger, superfriskus og kostholdsveileder Melissa Spania utfordret meg til å løpe om kapp, klarte jeg selvfølgelig ikke å takke nei. Selv om jeg kanskje burde..

Det første jeg tenkte var: “Jeg klarer ikke løpe fra hu der!”. Det andre jeg tenkte var: “Hah! Klarer ikke jeg?! Challenge accepted!”

Utfordringen går av stabelen om under to uker og derfor tenkte jeg å spørre..

Har DU har lyst til å bli med å løpe om kapp?

 

Hei hvor det går!

 

For å være en ørliten smule av forberedt til løpet, prøvde jeg meg for noen dager siden på å løpe noen drag opp og ned en liten motbakke jeg fant ute i skogen, og.. vel.. slik gikk det:

 

 

Det blir en dag full av mye moro, lystbetont stemning og et motbakkeløp som ikke ligner grisen. Det blir på ingen måte noen hard konkurranse, men heller en eneste stor motiverende laginnsats for at alle som deltar skal komme seg i mål.

For utfordringen.. ja, den er massiv.

Vi snakker Ingierkollen opp! Og Ingierkollen.. ja, det er en slalombakke.

 

Kort og greit… typ.

 

Bakken er kort, men bratt som et vondt år, så estimert tid for hele løpet er ikke mer enn kanskje 5-10 minutter. Det blir noen tøffe minutter, men prisen for å komme i mål? Den er også massiv!

Ikke bare får du trampeklapp, high fives og vill jubel fra deltakere og tilskuere, men vi har også klart å samle et knippe sponsorer som leverer premier og alle som deltar er med i kampen om disse premiene:

 

GPS-klokke fra TomTom

Første mann og kvinne i mål får hver sin Multi-sport Cardio GPS-klokke fra TomTom!

Dette er en helt rå(!!) sportsklokke med GPS og innebygd pulsmåler. Den kan brukes til en rekke aktiviteter, er vanntett opptil 50 meter og byr på mange smarte moduser for å måle treningseffekt.

Jeg bruker klokken selv og den har gjort underverker for bestetiden på min faste runden, så dette er virkelig en premie verdt å kjenne blodsmaken for!

Les mer om GPS-klokken fra TomTom

 

Gavekort fra G-sport/G-Max!

G-sport/G-Max stiller med to stykk gavekort à 750 kroner! For å se hele det enorme sortimentet du har å velge i, klikk og kikk på gsport.no.

G-Sport arrangerer for øvrig i disse dager sin egen utfordring for alle som holder seg aktive i sommer, så sjekk ut konkurransen og bli med i trekningen om enda flere raffe premier!

 

Bli med på G-Sport Sommerchallenge!

 

Solbriller fra Shades of Norway

Hva er vel en sommer uten skikkelig fete solbriller?

Shades of Norway, SON, leverer noen av de aller kuleste solbrillene på markedet og har for anledningen hooket oss opp med to stykk av sin mest sportslige brille: Lofoten. Dette er en teknisk brille med fabelaktig passform og utskiftbare glass. Perfekt for aktive mennesker som liker å holde seg i form!

 

Sjekk ut hele sortimentet til Shades of Norway!

 

Strongr.com

Etter et hardt løp trenger kroppen næring og pleie, og det får den med en skikkelig gavepakke av herligheter fra sportsernæringsleverandør Strongr!

Strongr leverer norsk sportsernæring av høyeste kvalitet og har sendt oss en stooor gavepakke med sportsernæring, drikkeflasker, proteinbarer, t-skjorter og mye mer!

 

På jakt etter sportsernæring av beste kvalitet? Sjekk ut Strongr.com!

 

Praktisk info

Løpet er helt gratis og vil finne sted i Ingierkollen slalombakke på Kolbotn, 19. juli kl. 17.00.

Bare de første 200 som melder seg på er sikret plass, så hvis du har lyst til å bli med å løpe om kapp med Melissa Spania og meg, meld deg på i dag:

Påmelding til Ingierkollen Opp!

 

Så, hva sier du? Sees vi der? 🙂

P.S. Innlegget er ikke sponset, sponsorene stiller kun med premier til deltakerne. Jeg får null og niks.

–> Følg “Ingierkollen Opp” på Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg