Verdens søteste lille brilleslange

I forrige uke var jeg på filmpremiere og i den anledning fikk jeg med meg noen litt spesielle 3D-briller med hjem.

Etter endt film trodde jeg egentlig at brillene hadde utspilt sin rolle, men under frokosten i dag satt lillesnuppa og kjedet seg og da tenkte jeg som så:

– “Ja ja, shit au, lurer på hva som skjer om jeg tar på henne brillene?”

Og vipps hadde jeg skapt verdens søteste lille brilleslange <3

 

Erre du glor på, a? 😛

 

Plutten må forresten tilskrives en delt førsteplass fra da jeg knipset et bilde av ham på kinoen mens han satt konsentrert og halvveis surmulet fordi han måtte ha på seg de gigantiske solbrillene i mørket.. 😀

 

Den lille kaninnesa har aldri løftet tyngre x-)

 

Frua prøvde seg for øvrig på noe av det samme som lillesnupp her i forrige uke, og vel …

Siden jeg er kjæresten hennes og husfreden tross alt står høyt i kurs, så får jeg vel være såpass raus at jeg tildeler henne en knepen pallplass.

Men da er jeg RAUS! 😉

 

+30 på begge øya 😉

 

/ Mine tre små brilleslanger <3

* Følg Brillehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg