Sommerens morsomste familiefilm?

/ sponset konkurranse

De utrolig morsomme Minions-skapningene fra Grusomme Meg-filmene er tilbake, denne gangen med sin helt egen film!

Se trailer og vinn superkul Minions-koffert!

 

BANANA!

 

Det er noe eget med kino. Si hva du vil om å se film hjemme, men det er noe helt spesielt med kino. Lukten av popcorn, forventningsfull småprat, bustete hoder på rekke og rad og et lite lager med godteri.

Så blir det mørkt. Spenningen fyller salen og alt blir stille. Så ruller gardinene til side og showet er i gang. Jeg blir som et lite barn hver eneste gang og jeg kan med glede meddele at kinoens merksnodige magi lever i beste velgående.

Det kjente jeg i dag, da jeg tok med meg plutten til Oslo, armert med 3D-briller og sursild, for å se førpremieren på den lenge etterlengtede animasjonsfilmen Minions!

 

Starstruck!

 

Lookin´ sharp! … eller? 😉

 

Og de høye forventningene til tross: Minions innfridde!

Filmen tar oss tilbake til USA på 60-tallet i tiden før Minions ble kjent med sin onde herre Gru. Vi følger de morsomme, små skapningene i sin skjebnesvangre jakt på å finne en ond herre de kan tjene. Eller også en kvinne…

 

Den mystiske Scarlett Overkill (bilde: Despicableme wikia)

 

Man trenger absolutt ikke ha sett Grusomme Meg-filmene som Minions bygger på, for filmen står helt fint på egne bein. Vi storkoste oss hele veien gjennom og jeg kunne lett sett den igjen!

Filmen har norgespremiere 3. juli, men allerede nå kan du få en kjempemorsom smakebit ved å sjekke ut traileren:

 

 

Filmen anbefales på det varmeste og får to tomler opp fra plutten og meg.

Så hvis du befinner deg i Norge i starten av juli, finn frem popcornbøtta, ta en tur på kino, se Minionsfilmen og kos deg!

 

Storfint besøk i Colosseum i dag 🙂

 

KONKURRANSE – VINN ÅRETS KULESTE KOFFERT!

Vi er fortsatt helt i starten av sommerferien, så hva passer vel bedre enn å lodde ut en superkul Minions-koffert?!

Sjekk ut denne herlige frekkasen!

 

Årets kuleste koffert? Høyst sannsynlig.

 

Så hva skal du gjøre for å vinne? Enkelt!

  • Legg igjen en kommentar med svar på følgende spørsmål: Hva er Minions´ favorittmat?
  • Hint: Se traileren 😉
  • OBS: Husk å legge igjen e-postadresse.

Det var alt! Easy peasy lemon squizy.

Vinneren trekkes ut i løpet av noen få dager og kontaktes direkte, så hiv deg på med det samme.

Og kom deg på kino for å se Minions!

Filmen har Norgespremiere 3. juli og billettsalget har allerede startet!

–> Bestill billetter her

 

Klikk på bildet for sikre deg billetter nå!

/ Snurr film!

* Sjekk ut Minions på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg