Topp 5 på Snapchat

Den siste tiden har jeg blitt helt hektet på Snapchat!

I den anledning har jeg satt meg ned med en kopp kaffe og tatt en fredagspreik om…

Topp 5 ting folk sender meg på Snapchat!

 

Så. Mye. Rart 🙂

 

Og det er litt av hvert skal jeg si deg.

Og ikke minst… en liten bonusting… #flausmiley

Nok sagt. Snurr film!

 

Og du, husk å følge meg på Snap og send meg gjerne bilder og videosnutter!

Jeg rekker dessverre ikke å svare alle hele tiden, men jeg prøver i hvert fall å sjekke alt og gjør så godt jeg kan 🙂

 

Sees på Snap!

/ Gooood freddan!

* Følg Snapchathjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg