Første forsøk på pappaperm

I dag hadde frua flere viktige ærender i byen og i den anledning tenkte jeg det var en utmerket anledning å prøve seg på en liten forsmak ac pappapermen.

Så mens frua løp ærender tok jeg lillesnupp helt alene, kun armert med barnevogn og stelleveske, klar for å innta Larvik sentrum.

 

Larvik by day

 

Ikke lenge etter kom frua tilbake. Okei, så ble det ikke så lange biten jeg hadde henne alene, men like fullt hadde jeg gjennomført jobben med glans.

Trodde jeg da, inntil frua påpekte at lillesnupp satt rett i solsteiken og at solhatten var helt på halv tolv. Nå hadde vi heldigvis ikke sittet sånn i mange minuttene og som frua påpekte så hadde hun jo også minnet meg på at jeg skulle smøre lillesnupp med solkrem før hun dro.

Det hadde jeg selvfølgelig glemt.

 

 

Men kaffen husket jeg da! For jeg hadde selvfølgelig rukket å hooke opp med bestefar for å dulle med lillesnuppa, drikke kaffe, spise makroner og slarve om stort og smått, så helt alene var jeg kanskje heller ikke.

Alt i alt kan man vel si at til generalprøve å være kunne det vel ikke gått noe særlig dårligere. Men været var fint og kaffen god, så jeg er egentlig ganske fornøyd.

Men eh.. godt det enda er halvannen uke igjen til jeg skal klare meg helt alene, si 😉

 

 

/ Hvordan skal dette gå? 😉

* Følg Pappapermhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg