Minner fra Malaga

Da jeg var ute og labbet med Teo til morgenen og snakket spansk med språkkursappen på telefonen innså jeg plutselig at jeg savner tilbake til Spania.

Frokost ute i det fri, turer på stranda, rare frukter i butikken, nye fjes rundt hver en krok og lune kvelder på takterrassen.

Derfor begynte jeg å rufse litt rundt i bildene og innser at jeg ikke har postet et eneste bildet fra turen vi hadde til Malaga. Og det er synd, for det var en knallfin by!

Så derfor ønsker jeg å gjøre det nå. Så uten videre løsprat og fjas, her er et lite knippe bilder fra da vi besøkte Malaga for drøyt tre uker siden 🙂

 

Plutten tar seg en liten Gro-dag mens farfar guider i det fjerne.

 

Lillesnupp mener Malaga bør oppleves fra armene til farmor.

Hello beautiful!

 

Fikk jeg ha den alene mange sekunder? Neppe.

 

Du vet du er turist når du tar ørten bilder av en fontene..

 

Som sagt 😉

Liten plutt i fullt firsprang!

 

Rett inn i mammas ventende armer <3

Og plutselig, helt ut av intet, dukker det opp en MASSIV kirke midt inne i byen.

 

Vårkåt hawaiirose / hibiskus i full vigør

 

Kjenner at det ikke kan bli så lenge til vi reiser tilbake, men innen da skal jeg ha lært meg litt spansk.

Og da mener jeg mer enn setninger av typen “Apen går under hesten” og “Hun spiser ris med en rød skje” som jeg lærer via spanskappen min nå for tiden.

Men jeg skal ikke love meg bort heller, har brent meg på det før..

Så ideelt sett håper jeg egentlig at den spanske apebestanden plutselig hår gjennom en periode med eksplosiv vekst, for i så fall kan jeg gjøre det rett så bra 😉

 

/ La mono camina bajo la caballo. Eller noe sånt

* Følg Spanskehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg