Vinn min aller siste bok!

Det er sommer, sol og søndag og i den anledning kjører vi på med en konkurranse!

For i går gjorde jeg nemlig en sjokkerende oppdagelse: Jeg er tom for bøker! I hele høst har jeg hatt et lite lager av bøker liggende som har blitt loddet ut til heldige lesere, gitt til presse etc. Men da jeg tittet innom skapet i går så jeg at det bare var ÉN igjen!

Samtidig har jeg akkurat fått meg ny mobil etter at jeg i en liten evighet har måttet bytte mellom to mobiler hver eneste gang jeg skal videosnappe. I den anledning la jeg ut en snutt og spurte om det fungerte og ba om en tommel opp.

Responsen var så enorm at jeg ble helt rørt! Jeg aner ikke hvor mange tomler opp som rant inn fra hele landet, men det var mange. Og det er hyggelig det!

Jeg vet ikke om det er fordi jeg har blitt fattern, myk eller gammel, men det fikk meg i hvert fall i kjempehumør å se så mange glade tomler at jeg rett og slett fant ut at her må noe gjøres for å gi noe tilbake.

Så derfor: Konkurranse!

 

Og det er denna det står om! (boka altså)

 

Og som en liten twist: Konkurransen om den aller siste boka vil kun foregå på Snapchat!

Jo da, jeg hører hva du sier: “Men ææææ har ittj Snæpptjætt æ! Ka me mæ da?!”

Sorry borry, men denne gangen er det snapchatternes tur. Jeg har tidligere loddet ut bøker på både blogg, facebook og Instagram, så derfor går vi for en ny vri denne gangen.

Boken vil selvfølgelig bli signert av meg, med en personlig hilsen, tegning, limerick eller hva pokker du vil. Det er jo din bok, du bestemmer 😉

Og ja forresten, jeg vet at noen av dere har sagt at jeg ikke sjekker alle snapsene jeg får fra dere og det beklager jeg. Men noen dager kan det bli litt for mye. Med over 5000 følgere tikker det ganske mange snaps i løpet av en dag og noen dager rekker jeg ikke innom alle.

Så, hvordan kan du vinne boka?

Enkelt!

  • Legg meg til på Snapchat: Pappahjerte
  • Send meg et bilde eller en video med akkurat hva du driver med i dag. Sleng på en tommel opp, så er du med.
  • That´s it! Easy peasy japanesy!
  • Vinneren blir den som best treffer mitt søndagshjerte, så ta kreativiteten fatt 😉

Video med instruksjoner og tips ligger nå på min Story 😉

OBS 1: Konkurransen går kun til i morgen formiddag, så her gjelder det å være rask på labben!

OBS 2: Jeg kan ikke garantere at jeg rekker å se absolutt alle innsendte bidrag forresten. Ja, det beklager jeg egentlig sånn generelt også, men med så mange følgere blir det umulig. I blant må jeg nesten gjøre andre ting også. Som å sove 😛

Men ålreit, dett var dett. Kom deg over på Snap, add PAPPAHJERTE og knips i vei!

 

Sjåast på Snap! 🙂

 

/ Lykke til!

* Følg Snappehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg