Kort om klatring

I kveld skulle jeg egentlig bare skrive et kort og godt innlegg for å kommentere saken som sto på trykk i dagens VG om at vi overbeskytter barna våre ved blant å ikke la dem klatre i trær.

Jeg var til og med ute og tok bilder med plutten tidligere i dag for å ha noe fint å ha attåt.

Jeg skulle bare skrive noe kort og fint, men det går ikke. Det går rett og slett ikke.

Jeg har sittet her nå i hele kveld og uansett hvor kort og rett på sak jeg prøver å skrive, så merker jeg at blodet begynner å koke hver gang jeg begynner å vikle meg inn i et nytt argument og tanken på at barn ikke skal få klatre i trær.

Jeg trodde ikke jeg brydde meg såpass mye om dette, men jeg gjør visst tydeligvis det.

I skrivende stund har jeg.. tja.. ørten siden med raljering, hissig notatskriving, banneord, nevehytting og usammenhengende argumenter som ikke grunner i noe annet enn synsing. Ikke er det spesielt lesevennlig heller.

Så derfor ville jeg bare si helt kort: Mer kommer.

Jeg må bare få renskrevet noe og det vil ta meg mer tid enn denne kvelden har å by på 😉

Inntil da: La barn være barn.

Så avslutter jeg med et bilde fra da plutten og jeg var ute i skogen i dag, så kan du jo selv gjette hva min holdning rundt denne idiotiske klatredebatten er 😉

 

 

/ Hilsen litt for engasjert til å skrive bra 😉

* Følg Klatrehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg