Kvelden er reddet!

I kveld hadde vi egentlig ingenting på tapetet. Tacoen ble skyflet unna mens barna var våkne og i det siste har vi falt ut av gullrekka, så plutselig sto vi overfor den uvanlige situasjonen å faktisk ha tid til overs!

Ingen planer! Ingen arbeidsoppgaver!

Det føles som så lenge siden sist at jeg ble litt uvel av tanken. Hva skal vi fylle tiden med?

Men heldigvis, etter at lillesnupp hadde sovnet for kvelden kom frua ned i stua med verdens største smil og tydeligere tendenser til lattertårer rundt øynene.

Ny app.

En app som sminker ansiktet ditt i flere ulike stiler …

Og vipps var fredagskvelden reddet! #lol #rofl #dævver

 

 

 

 

Uansett hvor sexy eller fjasete jeg prøver å gjøre meg, ender jeg bare opp med å se ut som en helt vanlig seriemorder eller en utrolig sliten prostituert.

Men heldigvis er det ikke bare jeg som så mitt snitt til å freshe opp utseendet litt …

 

 

 

Så vær så god, bare å kaste fjernkontrollen og få på sminken!

Appen heter for øvrig Makeup Genius, selv om jeg er veldig usikker på akkurat det navnet… 😉

 

/ Fredagskvelden er reddet! 😉

* Følg Sminkehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg