Driti ut og bada på

Det er ingen tvil om at det er stor stemning å kose seg på stranda, men som det skulle vise seg så har nok frua og jeg to vidt forskjellige definisjoner av hva det vil si å kose seg på stranda.

For mens jeg var travelt opptatt av å storkose meg på stranda, var frua langt mer opptatt av å dokumentere alt som foregikk “bak kulissene”. Og dette delte hun gladelig på sin Snapchat-story med sine drøyt 3000 følgere. Og det fikk ikke jeg med meg selvfølgelig.

Så da jeg kastet meg hodestups ut i bølgene eller la meg ned for å slappe av på stranden etterpå, var jeg lykkelig uvitende om den lille paparazzien som jobbet i det skjulte.

Og da hjelper det jo lite om jeg prøver å legge ut et snikskryteinnlegg med bilder av typen:

 

Koser oss på stranda.

 

Fattern ute og koser seg mæxx på bøljan blå!

 

Når frua allerede har revet ned fasaden med bilder som dette:

 

Neida så

Joda så ...

Se her ja … #sovehjerte

 

Spesielt mye bedre ble det ikke da jeg kom hjem fra stranden og skulle legge ut på sykkeltur med fattern.

Jeg knipset selvfølgelig flere bilder som jeg tenkte å briefe med i etterkant, men det faller liksom litt til marken når frua allerede har vært ute med denne:

 

Ordrett sitat faktisk… #kleint

 

Så neida så.. Skakke værra så lett å snikskryte, si!

Det er som det gamle jungelbrølet går: “Når frua snapper får fattern lide”.

 

/ For mer moro..

* Følg umulius82 og pappahjerte på Snapchat og Instagram *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg