Årets søteste bilde?

Okei, det er kanskje litt rart å si “Å herregud, har du sett noe så søtt?!” om sitt eget barn, men da jeg kom over dette bildet som frua hadde knipset i går …

Ja jeg beklager altså, men jeg må bare få si det:

Å herregud, har du sett noe så søtt?!

 

Nyter livet i Spania. I kjøkkenvasken <3

 

Og jeg vet at det er helt utafor å snakke høyt om hvor søte man synes sine egne barn er …

Og alle vet jo hvor utrolig irriterende det er med småbarnsforeldre som er helt forhekset av sine egne barn …

Og jeg alltid vært fast bestemt på at jeg i hvert fall ALDRI skal bli en sånn!

… men fasan heller, et lite bilde er alt som skal til.

Samme kan det være med prinsipper, etikette, uskrevne regler og jantelov.

Når man sitter der helt kvalm av kjærlighet betyr alt annet fint lite.

 

/ Hilsen forelsket pappa <3

* Følg Ferskenhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg