Bursdagsoverraskelse for frua!

Hipp hipp hurra, i dag har frua bursdag! 33 år gammel har hun blitt, med andre ord gammel som vinteren er lang. Men heldigvis eldes hun langt bedre enn meg, så da er jeg fornøyd 😉

Men i den anledning tenkte jeg å finne på noe sprell. Og hva er vel mer moro enn en skikkelig overraskelse? Jeg mener, hvem elsker vel ikke overraskelser?? Vel.. frua gjør jo ikke det da, men det gjør det bare enda morsommere!

 

Supp-lais!

 

For jeg kunne selvfølgelig skrevet side opp og side ned om hvilken fantastisk mor hun er, hvor søt hun er osv, men i dag har jeg mer lyst til å finne på noe hyss.

Derfor har jeg stjålet mobilen hennes og akkurat lagt ut et bilde hun helt sikkert ikke vil like på hennes Instagram. Det hadde vært utrolig morsomt om så mange som mulig kan svinge innom hennes Instagram, like bildet og legge igjen en jovial bursdagshilsen.

Når du først er der inne kan jeg for øvrig varmt anbefale å begynne å følge henne også, for hun er seriøst en av de morsomste jeg vet om på insta. Jeg kan helt seriøst ligge på sengekanten om kvelden og scrolle gjennom fruas bilder og le meg skakk.

Og det er egentlig litt irriterende, for jeg liker å tro at jeg er den morsomme i forholdet, men ofte må jeg rett og slett se meg slått.

 

 

I det siste har hun også virkelig fått opp dampen på Snapchat og er blitt en av de jeg virkelig koser meg med å følge. Og det er litt rart siden jeg ser snuta hennes stort sett døgnet rundt, men det er noe med den humoren jeg bare digger.

Så hvis du har lyst til å gjøre meg en stor tjeneste, løp inn på Instagram og lik det fjasete bursdagsbildet jeg har lagt der og legg igjen en kommentar.

Og hvis du har lyst til å gi deg selv og henne en bursdagspresang, kan jeg varmt anbefale å føle henne fast. Hun blir kjempeglad for nye følgere, så sjekk ut umulius82 både på Snapchat og Instagram.

 

 

P.S. Frua vet selvfølgelig ikke at jeg har skrevet dette innlegget og kommer helt sikkert til å gi meg det glatte lag for å lage så mye oppstuss på bursdagen hennes, men hey, jeg tar gladelig en natt i garasjen for litt hyss 😉

 

Nei, det er selvfølgelig ikke dette, for dette bildet er jo fint 😉

 

/ Gratulerer med dagen, puseluseluselus

* Følg Bursdagshjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg