Gi noe til dem som har mistet alt

Jeg hadde egentlig tenkt til å skrive om en litt søt og artig hendelse som skjedde på vei til barnehagen i dag, men det får vente til i morgen. For nå er tiden inne for å gjøre en viktig innsats for dem som har mistet alt.

Etter jordskjelvkatastrofen i Nepal har FN anslått at så mange som 1 million barn trenger akutt hjelp. Det er mangel på mat, vann og strøm, og etterskjelvene gjør det fortsatt farlig å oppholde seg i landet. Mange har mistet alt.

 

 

Røde Kors har satt alle kluter til for å hjelpe befolkningen i Nepal og jobber dag og natt for å hjelpe de rammede. Nå trenger de vår hjelp. Nepal trenger vår hjelp.

Se filmsnutten på 15 sekunder under:

 

 

Og la meg være den første til å si at 250 kroner kanskje høres mye ut, men tenk så mye det kan gjøre for en som har mistet alt!

Det vil bidra til å kunne gjøre en kjempeforskjell for Røde Kors sitt arbeid med de jordskjelvrammede.

Jeg skal ikke si at alle har penger å avse til noen som trenger det som mest, men hvis du har det: Tusen takk.

Før jeg fikk barn selv så var jeg faktisk ikke så myk på ting som dette, men å høre at 1 million barn trenger akutt hjelp og så tenke på sine egne barn …

 

 

Jeg kan ikke gi deg så mye i retur, men legg igjen en kommentar hvis du har mulighet til å hjelpe, så skal du i hvert fall få en stor og saftig HIGH FIVE for din gode gjerning!

Så hvis du har en slant å avse til de som har mistet alt:

Send NEPAL til 2272

Send NEPAL til 2272

/ Tusen tusen takk!

P.S. Dette er ikke et sponset innlegg, kun et rop om hjelp.

Les mer på rodekors.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg