Når pappa får alenetid

– “Å herregud, jeg tror bare jeg må gå og legge meg jeg altså, øya går i krøss!”

… sa frua og vipps så satt jeg der. Helt uten planer, helt uten kjæreste eller selskap for kvelden. Med mange timer til disposisjon. Og lakenskrekk.

Skulle jeg se en film? Kanskje rydde litt på kjøkkenet? Kanskje endelig få tatt unna bunken med uleste mailer og det brysomme ryddearbeidet som regnskapsføreren min sitter og venter på? Hadde jo vært utrolig deilig da! Endelig få tid til å få gjort unna alt det jeg ellers aldri har tid til…

Hah, ja særlig!

Jeg vet ikke hva det er, men hver gang jeg plutselig får friminutt fra livet og litt tid for meg selv skjønner jeg fort at jeg mentalt er på nivå med Julius, apekatten altså. Og disponerer tiden min der etter.

Så derfor, mine damer og herrer, la meg herved presentere alt jeg klarte å produsere i løpet av en hel kveld full av god tid og veldig mange muligheter.

For hva valgte jeg til slutt å bruke tiden min på?

Dette.

 

 

 / God torsdag!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg