Påskekos i heimen

Du vet det går mot påske når frua bruker lunsjen på å sortere strikkepinner…

 

07WQHGRJfH

 

Selv har jeg store planer på gang for påsken. Jeg tenker å lese opptil flere sider i en bok, jeg skal fordype/fortape meg i kryssord, se minst én episode av en påskekrim der butleren har skylda og spise forbuden frukt (is rett fra bøtta) når ingen ser på.

For i år blir det påskekos i heimen på oss, så jeg kan love at det ikke blir et eneste snikskrytebilde av meg i kondomdress på vidda med appelsin i hånda og underteksten “Koser oss på hytta”.

Og etter at plutten per i dag faktisk har begynt å kalle meg for Pappahjerte(!), har jeg også innført radikale planer om å ta litt fri fra både jobb og blogg og hele sulamitten. Kjenner jeg gleder meg til å tilbringe litt tid utendørs med familien uten verken kamera eller EDB-maskin i nærheten.

… men la oss starte med kryssordet og ta det derfra 😉

 

Hus eller hytte, solvegg er solvegg 😉

 

/ Påskelig hilsen

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg