Vuggedans

Med en liten småttis i hus går det med ganske mye tid til å vugge den lille tassen i søvn. Og det er unektelig ganske kjedelig. Så for å sprite opp opplevelsen har jeg i det siste begynt å høre på musikk når jeg går runde på runde inne på soverommet.

Og jeg har oppdaget at det funker som bare juling! Både for meg som får litt musikalsk avveksling og distraksjon fra den litt kjedelige arbeidsoppgaven, men også for lillesnupp som får en fin og jevn rytme i vuggingen.

Uten musikk er det lett å bli stresset og tenke på tiden som går, men med god musikk på øret blir man brått langt mer tålmodig.

Men, men men men … det går en grense der. For litt rytme og vugging er ok, men det kan fort bli for mye også.

Det er jo ikke så mye som skal til, for det skal tross alt være søvndyssende og ikke russetreff.

Derfor har jeg snekret sammen en kort liten filmsnutt som viser hva som er ok, hva som er på grensa og hva som er et godt stykke utenfor.

Snurr film 🙂

 

 

/ Lik eller del hvis du liker 🙂

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg