Dingsen som gjør pappa litt gravid

Et svangerskap danner et sterkt bånd mellom mor og barn, men holder pappa litt på avstand. Nå finnes det endelig en dings som tar pappa ett steg nærmere barnet i magen!

/ sponset innlegg


 

Produktet heter BabyBuzz og er et spesialarmbånd utviklet av Libero. Hva det er snakk om her er rett og slett et sett armbånd som både den vordende mor og far har på seg. Hver gang babyen sparker mor i magen vil det kjennes som en vibrasjon i armbåndet til far.

På den måten vil pappa også føle en mer fysisk tilknytning til det lille barnet i magen til mor og dermed involveres i svangerskapet i større grad enn tidligere (dette gjelder selvfølgelig ikke kun for far, men hvem enn du ønsker å dele graviditeten med: partner, medmor, venninne, mamma etc).

 

 

Har man ikke vært gjennom et svangerskap tidligere kan det kanskje være vanskelig å helt forstå nytten av et produkt som dette, men som tobarnsfattern er jeg VELDIG positiv til konseptet.

For mens mor går med barn i magen skapes et helt spesielt bånd mellom de to. De er ett og utvikler seg sammen. Mor kjenner alt, mens far står på sidelinjen og heier. Det blir liksom ikke det samme. Selv om man gleder seg like mye er man liksom ikke en like stor del av det og det kan være vanskelig å virkelig føle “magien” på kroppen.

Derfor kan jeg så absolutt se for meg hvilken glede det ville gitt meg å f.eks sitte på jobb og plutselig kjenne det vibrere i armbåndet og vite hva det betyr. Det er liv. Det er en liten en der inne som vil ut og oppdage verden. En liten klump av kjærlighet som om ikke lenge vil bety alt for deg.

 

Lillesnupp, bare minutter gammel <3

 

Selv om jeg synes BabyBuzz høres helt fantastisk ut, så antar jeg at dette er typisk noe finansfiffen vil fnyse av, men nå er jo ikke jeg en sånn “menn skal ikke gå med barnevogn”- type fyr.

Jeg mener at den moderne mannen tør å være myk. Uten rustningen er vi menn overraskende sårbare og personlig synes jeg at det er mye tøffere å ha en klein BabyBuzz-svangerskapsvibratordings rundt armen enn en Breitlingklokke til 50 000 kroner.

Men, i ærlighetens navn: Jeg mener også at det går en grense et sted. Men den går ikke her. For min del går den ved å sette på meg sånne juksepupper med melk, slik at jeg som far også kan amme babyen. Det blir helt uaktuelt for meg, der går min grense.

Men et armbånd som ville tatt meg et lite steg nærmere mitt ufødte barn og føle på kroppen når den gir fra seg livstegn..? To store tomler opp 🙂

Se video av armbåndet BabyBuzz her:

 

kNC2q1sRAxY

 

 

Hva tenker du? Kunne BabyBuzz vært noe for dere?

Spent på å høre hva dere mener om saken 🙂

–> Les mer om BabyBuzz

 

/ God freddan!

** Følg Libero på Facebook **

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg