Vinn gavekort fra Polarn O. Pyret!

Vi nærmer oss slutten på en fin uke og runder den av på best mulig vis!

/ sponset konkurranse

For helt på tampen av en hektisk søndag klasker vi til med en liten konkurranse og lodder ut to gavekort fra Polarn O. Pyret på 1000 kroner hver.

Hvorfor? Jo, det skal jeg fortelle deg. Det er jo ikke så lenge siden årets beste mamma- og pappablogg ble kåret. Der ble jeg slått knepent på målstreken, men i etterkant har jeg fått vite at min blogg hadde nærmere 80 % av lesernes stemmer i innledende runder, men at det til slutt var de fire i juryen som avgjorde konkurransen.

80%!! At det ikke holdt hele veien inn er ikke så farlig, for det gjør meg bare så utrolig glad, stolt og ydmyk at så mange ville stemme på min blogg. Og selvfølgelig ønsker jeg derfor å kunne gi noe tilbake.

En av premiene for andreplassen var blant annet et gavekort fra Polarn O. Pyret pålydende 1500 kroner, men siden det er DERE som har stemt meg frem til en andreplass, synes jeg bare det er rett og rimelig at den premien skal tilfalle nettopp dere.

Derfor har jeg snakket med Polarn O. Pyret og fått de til å sparke opp premien til to gavekort à 1000 kroner som jeg har fått tommel opp for å gi til to heldige vinnere som takk for at dere stemte på meg.

Er ikke det kult? 🙂

 

Tommel opp 🙂


Polarn O. Pyret er kanskje det aller kuleste klesmerket for små kids og nå som de akkurat har sluppet årets knallfine vårkolleksjon passer det jo som hånd i hanske å kunne lodde ut litt shoppepenger.

 

Mange fine nyheter!



Og mye søtt for søte små 🙂


Så la oss bare hoppe rett i det!

Det er søndag kveld og jeg arrangerer denne konkurransen rett og slett bare fordi jeg er utrolig takknemlig for å ha nettopp DEG som leser, så vi gjør det enkelt:

  • Legg igjen en high five og e-postadresse i kommentarfelet, så er du med i trekningen. Lett som en plett!

To vinnere av gavekort på 1000 kroner trekkes ut på tirsdag og kontaktes direkte.


Bror og søster i matchende pysjær 🙂

 

–> Se årets vårkolleksjon fra Polarn O. Pyret

 

/ Lykke til, high five og gooood søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg