Tid for kos

Noen dager må man bare kaste seg på sofaen for å kose litt.

/ sponset innlegg

I hele dag har jeg gått og tenkt på plutten mens han har vært i barnehagen. Hatt en liten klump i magen faktisk. Jeg vet at han har det helt strålende bra, men likevel… etter to uker hjemme, hvordan blir det å vende tilbake?

Jeg høres sikkert ut som verdens mest pjuskete kis, men jeg kjente det godt i magen da jeg snudde meg og kikket etter den lille pjokken som sto og vinket tilbake fra sin faste plass i vinduet i barnehagen. Vinket hele veien til jeg satte meg i bilen og kjørte av sted. Skrudde på radioen og selvfølgelig var det “Alphaville – Forever Young” som spilte. Da hadde jeg nesten lyst til å snu.

På dager som dette går man bare og gleder seg til man kan komme tilbake og hente i barnehagen. Se det lille smilet som kommer løpende mot deg og river deg overende i en eneste stor kos.

På sånne dager passer det også å kose seg litt ekstra i sofakroken når man kommer hjem. Lørdagsgodt på en mandag? Ja, hvorfor ikke. Etter at plutten var syk på bursdagen sin, feiret de dagen først i dag i barnehagen, så teknisk sett har han litt bursdag fortsatt.

I sånne øyeblikk er det få ting som smaker bedre enn en skikkelig godbit. Og med skikkelig godbit mener jeg selvfølgelig sjokolade 😉

 

Et velfortjent hvileskjær etter en lang dag i bhg

Freia Sjokoklem – litt lørdag på en mandag

 

Har du også litt bursdag – eller bare fortjent et hvileskjær i hverdagen, men ikke ønsker å vente helt til lørdag for å kose deg litt? Prøv Freia Sjokoklem, en perfekt symfoni av nydelig sjokolade og sprø kjeks snurpet sammen i en utsøkt sjokoladekjeks som får tennene til å bade i vann.

 

#DelEnKlem


Vinn middag!

Husk at du fortsatt kan delta i konkurransen om en middag for 2 til en verdi av 1000 kr. Les mer og delta her


/ Nyt en stund i sofaen, del en klem

Del en klem med Freia på Facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg