Dagen derpå

Så ble det altså ingen priser på meg under Vixen Blog Awards i går. Samme det vel, bryr meg ikke om sånt jeg.

 

 

Jeg mener, herregud, skulle jeg liksom ta på vei for noe sånt? Yeah right.

 

 

Vet du hva? Jeg bryr meg ikke ett sekund faktisk. Når jeg tenker over det, så er jeg faktisk glad for at jeg ikke vant noe. Ja, det er jeg. Noe så barnslig å henge seg opp i. Bloggpris liksom, hva er det for noe? Stakkars de som vant, sier jeg bare. Overfladisk tullball alt sammen, glad jeg slapp.

 

 

 / aaaall by myseeeelf

* Trøst et knust hjerte: Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg