Helgekos midt i uka

Litt usikker på hva dere skal ha til middag i dag? Da har jeg et knallbra tips for skikkelig helgekos midt i uka!

/ sponset innlegg

Onsdag er jo som kjent Lillelørdag og da må det være lov å kose seg litt. På tirsdager kan man spise kjedelig restemat, men på onsdager synes jeg man kan unne seg noe godt til middag som gir en forsmak på helgen.

Og her skal du få et smakfullt middagstips som burde passe hele familien: Findus Fish & Crisp!

 

Sprø på utsiden, saftig inni – yum!

 

Dette er en variant av engelskmennenes “Fish and chips” som også kan minne litt om fiskepinner, bare mye, mye bedre. Dette er veldig enkel og smakfull mat som burde falle i smak hos hele familien. Følg gjerne middagstipset på pakken og lag fisken sammen med potetbåter og ertemos eller lag din egen variant.

 

Ovnsbakte poteter – perfekt tilbehør!

 

Fish & Crisp inneholder over 50 % ren fisk som jo er betraktelig mer enn for eksempel en annen fiskerett som har vært mye kritisert i media i det siste. Nevner ikke navn 😉

Om jeg skal være helt 100 % ærlig og si nøyaktig hva jeg mener om dette produktet så må jeg faktisk si at Findus Fish & Crisp er, pardon my french, helt sinnssykt godt!! Og det sier litt, for jeg har aldri vært spesielt glad i fisk. Jeg begynte først å spise fisk for bare noen få år siden. Men dette kunne jeg lett spist flere ganger i uken!

 

Snart mat!


Jeg har alltid vært skeptisk til britenes fish & chips og har derfor aldri turt å smake på det, men hvis det smaker noe i nærheten av Findus Fish & Crisp kjenner jeg at jeg fort kan få meg en ny favoritt fra det engelske kjøkken.

Så, hvis du ikke er helt sikker på hva dere skal ha til middag i dag, prøv Fish & Crisp. Finnes i to varianter: Fish & Crisp (vanlig) og Fish & Crisp – Spicy paprika. Er å finne i de fleste frysedisker og varmes i ovnen på bare 20 minutter. Anbefales på det aller varmeste!

 

Kongen av frysedisken 🙂

 

Stikk innom nærmeste butikk og fisk med deg Fish & Crisp, jeg lover at du kommer til å like det! Nei vent.. det kan jeg jo ikke love. Okei, jeg lover i hvert fall at jeg elsker kombinasjonen av sprø panering utenpå saftig fiskefileter og tror du kommer til å gjøre det samme. Prøv da vel, kjøttkaker kan dere ha i morgen 😉

 

/ God middag!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg