Vinn julens hviteste smil

Vil du ha et blendende hvitt smil så strålende at det får Sølvguttene til å se ut som en gjeng med slubberter? Vel, nå har du muligheten 🙂

/ sponset innlegg

Som du kanskje vet eller ikke vet, så har jeg klart å karre meg til hele to nominasjoner i årets Vixen Blog Awards. Dette er jo i utgangspunktet en prisutdeling forbeholdt de usannsynlig vakre og moteriktige, men i år har det altså klart å luske seg med en skjeggete kis med babygulp på skjorta. Eller Norges tøffeste rosablogger, som jeg liker å kalle meg.

Så hvis jeg skal ha noen som helst mulighet for å hamle opp med den kvalmende perfekte bloggeliten tenkte jeg at jeg må gjøre noe for å blende dommerne. De vil jo selvfølgelig ikke gi meg prisen hvis jeg ser ut som en blek kopi av Marve Fleksnes.

Derfor har jeg tenkt. Tenkt så det knaker. Hva er det folk liker? Hva er det som kan kuppe hele prisutdelingen rett foran snuta på radmagre modeller og moteriktige hatter? Hva er det som gir et vinnende førsteinntrykk mer enn noe annet? Jo, et blendende hvitt smil!

 

Et sånt smil fanger oppmerksomheten til folk vettu!

… det gjør ikke et sånt.

 

Utfordringen er jo at jeg selvfølgelig ikke har et prikkfritt dollarglis tilgjengelig, til det har jeg drukket altfor mye kaffe oppigjennom.

Derfor har jeg kalt inn eksperthjelp fra sidelinjen som skal hjelpe meg til å hypnotisere dommerne med et smil så hvitt og gnistrende at de ikke kommer til å ha noe annet valg enn å sende med meg minst én statuett tilbake til Vestfold.

Swiss Whitening er profesjonell tannbleking man enkelt gjør hjemme selv. Alt man gjør er å pusse tennene på vanlig måte, deretter påføre en helt spesiell gel i en tannbeskytter som man deretter setter på tannebissene og lar være der 30-60 minutter mens man gjør andre ting.

Før førstegangsbruk må tannbeskytteren varmes i varmt vann og formes etter tennene, dette gjøres kun én gang og tar få sekunder. Deretter er man klar og å bruke denne tannblekingen er enkelt som 1-2-3:

 


1: Finn frem kittet mens du pusser tennene som vanlig.

 

2: Påfør gel i tannbeskytter.

 


3: La virke i 30-60 minutter mens du tar selfier eller gjør noe annet lurt.

 

Jeg har akkurat begynt å bruke produktet og synes allerede nå at jeg kan se at det begynner å danne seg et prisverdig smil der inne. Og det lover godt, for hvis jeg skal klare å slå de andre nominerte, slik som Komikerfrue og Caroline Berg Eriksen, ja da trenger jeg et ess i ermet. Og jeg har stor tro på at et smil så rent og vakkert at det får Jan Thomas til å se ut som en ussel lommetyv er veien å gå.

Så får vi se når det nærmer seg om det blir noen pris eller ikke, men et flott smil så gnistrende at det kan kuppe et jobbintervju kommer godt med uansett.

 

#tannbeskytterselfie.


VINN JULENS HVITESTE SMIL 

Kunne du også tenke deg å vinne en profesjonell tannbleking til deg selv eller en du er glad i til jul? Strålende, for nå har du muligheten! I samarbeid med Swiss Clinic har jeg fått anledning til å dele ut to slike Whitening kits til en verdi av 595 flis hver. Alt du trenger å gjøre er følgende:

Legg igjen en kommentar med navn, e-post og svar på følgende spørsmål:

Hvilket land går igjen i tittelen til tannblekingsproduktet som gir deg julens hviteste smil?

a) Mongolia

b) Sveits

c) Holmestrand

 

OBS 1: Husk navn, svar og e-post.

OBS 2: Julen nærmer seg med stormskritt og derfor trekkes vinnerne allerede i morgen (onsdag 17.des), så vær rask på labben. Legg inn ditt navn, svar og e-post med det samme. Og du: Lykke til!

 

Kampanjetilbud!

Swiss Whitening er kjempenkelt, raskt og har bevist effekt, i tillegg til å være skånsom mot emalje og tannkjøtt. Og akkurat nå er det er et kampanjetilbud på tannblekingssettet til kun 595 kroner (vanlig pris 1495 ,-). Det er rasende billig, så klikk her for å gå rett til tilbudet.

Les mer: Følg Swiss Clinic på Facebook

/ High five!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg