Luke 2 – Svigerfar

Bak luke nummer 2 gjemmer det seg en artig overraskelse som jeg altfor lenge har utsatt å gjøre noe med.

For her satt jeg nemlig og skrev så det digitale blekket sprutet, da det plutselig ringte på døren.

– “Kan det være nissen?” tenkte jeg. Som man jo gjør i desember.

Men det var bare svigerfattern. Han kom innom fordi han helt uten videre hadde ordnet nytt takstativ til bilen vår, slik at vi får på plass til skiboksen som har stått i garasjen i en halv evighet. Det betyr at vi faktisk atter igjen kan kjøre på tur med familien uten å måtte ha et bein ut av vinduet og henge bagasjen etter på slep.

 

Så deilig å få dette i boks! Ikke at jeg ikke kunne fikset det selv, det ville bare tatt meg en evighet. Jeg elsker nemlig å utsette ting, men svigerfattern er en klassisk “doer”. Han får ting gjort og vipps så blir det plass til både julegaver, barn, voksne og luft i bilen til helgen.

Så takk til nissen for en knallfin gave bak luke nummer to. Litt mer skjeggete enn gårsdagens gave, men så våknet jeg heller ikke ved siden av ham på puta. Heldigvis.

 

ruUtufRJbc

 

/ 22 dager igjen til jul

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg