“Det lukter bæsj her”

Med fem individer under samme tak blir det mye tankevirksomhet i løpet av en dag. Tenk så mye lettere alt hadde vært hvis vi kunne lest hverandres tanker…

 

Mammas tanker på en søndag:

“Dritt! Er det første søndag i advent? I dag?! Jeg har helt glemt å kjøpe lys.. Hmm.. Lurer på om Peter husker hvilken dag det er..”

“Nå har jeg vasket doene de siste tjue gangene, kanskje jeg kan spørre om Peter kan ta de denne gangen.. Helst i dag.”

“Det lukter bæsj her. Hvem har bæsja?”

“Hvis jeg setter på en vaskemaskin nå, så rekker jeg å henge opp klærne og sette på en til før det er for sent”

“Vi skal være i barnehagen kl 16.30 for julegrantenning, når må vi egentlig begynne å gjøre oss klare?”

“Det lukter fortsatt bæsj her.”

“Åh det er søndag! Fortsatt helg! Eller vent nå litt. Det kunne like gjerne vært mandag. I’m a mother…”

“Tenk at hemoroidene etter fødselen er borte. Jeg kan nesten ikke tro det. Lurer på om Peter har hemoroider..”

 

Pappas tanker på en søndag:

“Oj, er det første søndag i advent i dag? Det kom brått på! Ja ja, frua har helt sikkert kontroll”

“Dritt! Vi har jo akkurat spist middag, men jeg er skikkelig fysen fortsatt. Er det innafor å stjele et lite yoghurtbeger fra plutten da?”

“Tenk så rart … jordkloden henger liksom bare i løse lufta. Eller faller vi hele tiden uten å merke det og hvorfor faller ikke alt vannet ut når jorden står på hodet?”

“Fy flate, sjekk ut den dobbelthaka til fersken a! Hun ser jo ut som Knut Borge. Kanskje jeg skal begynne å kalle henne det, eller er det mobbing?”

“Nei, skulle´n fått seg en matbit da?”

“Søren heller, jeg må egentlig skikkelig på do, men telefonen har flatt batteri. Får sette den til lading og slå krøll på´n litt til”

 


 

Teos tanker på en søndag:

“Hmm … har jeg spist frokost i dag? Når je- OJ, en pepperkakesmule!!”

“Åh, på tide å sove litt”

“Fy flate det stinker dritt her. Hvem prompa? Åja, sant det, det var meg det”

“Jeg klør i øret”

“På tide å jage den forbaskede halen”

“Nå hadde det vært digg med litt tørrfôr. Not!”

“Åh, på tide å sove litt”

“Øy, kan noen snart bestille en time hos hundefrisøren?!”

 

l7HvSqxjqo

 

Pluttens tanker på en søndag:

“Hvis jeg tar salami med syltetøy og brunost … det er godt.”

“Lurer på hva som skjer hvis jeg kaster denne ballen på vinduet?”

“Hvem må jeg sjarmere for å få litt yoghurt her?”

“Åh, lillesøster gråter. Igjen.”

“Lurer på hva som skjer hvis jeg tar vann oppi den?”

“Hæ, pappa hopper i sofaen? Kuuult!”

“Fantorangen, er det en mann eller en dame?”

“Rosiner er godt. Jeg elsker rosiner.”

 

Ferskens tanker på en søndag:

“Hver gang jeg skriker får jeg en pupp rett i fleisen.”

“Hvorfor sier du “dikke dikke dikk” hele tiden? Hva skjedde med “Hei”?

“Oops, jeg bæsjet visst litt igjen. Flaut ass.”

“Nei, skulle´n tatt fem minutter på øyet da?”

“Jeg hater når han setter legoklosser på hodet mitt”

“Ja hallo, er det mulig å få seg litt pupp her?! Jeg er dritsulten!”

 

v8wL1-xJS7

 

/ God søndag

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg