Vinn tidenes råeste tannbørste

I kveld har jeg en råflott konkurranse til dere, så hold på hatten og heng deg på!

/ sponset innlegg

Jeg har nemlig hatt gleden av å teste en helt rå elektrisk tannbørste de siste par ukene og nå har DU muligheten til å vinne maken!

Tannbørsten det er snakk om er Brauns siste flaggskip på tannbørstefronten: Oral-B SmartSeries Pro 7000. Du hører det på navnet at det er bra saker 🙂

 


Jeg skal ærlig innrømme at jeg var litt skeptisk på starten, for jeg har prøvd mange elektriske tannbørster oppigjennom. Selv om det er litt artig i starten, faller jeg alltid tilbake på den gamle tannkosten uten batterier i løpet av kort tid. Jeg har liksom aldri følt at en elektrisk tannbørste egentlig har gitt meg noe særlig mer enn en vanlig tannbørste gjør. Dessuten er de mye dyrere.

Vel, den tiden er så definitivt over. For en gangs skyld har jeg funnet en tannbørste jeg virkelig kjenner at gjør en forskjell. Det er mye som gjør at denne tannbørsten har fått meg til å bli tro ved dens side i godt og vel halvannen måned nå, men aller viktigst er vel at jeg merker at den funker. Sann mine ord.

 

Tannbørsten lover blant annet å fjerne inntil 100 % mer plakk enn en manuell tannbørste og det kjennes! Med det helt spesielle CrossAction-hodet føler jeg at den river og røsker i munnen på en god måte og hiver plakk og uhumskheter veggimellom.

Kanskje jeg nå endelig slipper den hersens plakkpirkingen neste gang jeg er hos tannlegen. Noe sier meg at han må ha mikroskop om han skal finne plakk her i gården nå.

 

CrossAction-hodet, en nådeløs plakkmördar av rang

 

Tannbørsten heter ikke “smart” uten grunn heller og kan synkes opp mot mobilen via bluetooth for å gi meg statistikk på de ørten siste pusseøktene mine og takket være en trykksensor i tannbørsten forteller den meg fort når jeg pusser for hardt. Da lyser den rødt og blir muggen helt til jeg slipper opp. Da blir vi venner igjen. Smart!

En annen smart ting er at appen som loggfører all pussingen vil ha meg til å pusse i to minutter før den er fornøyd. Og det gjør jeg. Hver eneste gang. Før kunne jeg raskt skylle munnen med litt tannkrem i 10 sekunder og løpe videre, men nå holder jeg meg tro til de to minuttene og det takker tennene meg for. Aldri har de vært hvitere og stoltere!

Men okei, nok om det, jeg DIGGER denne tannbørsten og nå skal DU få muligheten til å vinne en som ligner, nemlig Oral-B SmartSeries Pro 6000 + en bøtte med børstehoder og ekstra CrossAction-hoder. Dette må jo være den beste tannbørsten som finnes på markedet, så jeg anbefaler virkelig å delta i denne konkurransen.

 

KONKURRANSE!

Som alltid, gjør vi det rimelig enkelt, slik at alle kan bli med 🙂

Legg igjen en kommentar med riktig svaralternativ på pussenøtten som følger. Husk å legge igjen navn og e-post, slik at jeg får kontaktet deg. Eller logg inn med facebook eller lignende. Bare sørg for at du legger igjen et spor jeg kan følge, så er jeg fornøyd 🙂

Her kommer gåten… Fullfør setningen med riktig alternativ “Puss, puss, så får du en …?”

A: Gris
B: Snus
C: Suss

Konkurransen varer helt til onsdag 19. november kl. 16.00. Da trekker jeg ut en heldig vinner som stikker av med sin helt egen Oral-B SmartSeries 6000 tannbørste og kan glede tennene sine med en meget god nyhet.

/ Lykke til!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg