Mer enn 1000 ord

Det er snart to uker siden kvelden jeg våknet opp etter hele 7 minutters søvn av rare lyder utenfor soverommet. Jeg tuslet ut og fant kjærsten liggende i sofaen mens hun pustet som en oppspilt okse og hveste som en slange. Det var dags.

Jeg tenker å skrive mer om hele fødselsforløpet senere, men for nå ønsker jeg bare å dele et bilde med dere.

En velkjent klisjé sier at et bilde sier mer enn tusen ord og det stemmer bra i dette tilfellet. I hvert fall synes jeg det, som vet hva dette bildet betyr og selv så hvordan frua kjempet seg gjennom den lange veien til fødestua.

 

Når gangen plutselig blir fryktelig lang

 

P.S. Hele historien om da lille Nora kom til verden, dukker opp på bloggen etter hvert. Da vil du få høre mer om pastasalaten som ikke gikk som planlagt, da fattern stjal til seg lystgassen, det absurde øyeblikket på motorveien og selvfølgelig det nanosekundet jeg trodde at alt hadde gått galt

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg