Spørsmålsrunde LIVE i kveld!

Endelig har bloggen fått seg et kommentarfelt så feiende flott at du kunne tatt det med på ball! Og det må selvfølgelig feires. Derfor blir det live spørsmålsrunde her i kveld fra kl. 20.00!

Disqus er et kjent kommentarsystem som blant annet brukes av Dagbladet og Aftenposten. Med dette systemet vil det nå bli superenkelt å svare direkte på kommentarer, både for meg og dere, og vi kan endelig få i gang en skikkelig samtale her inne.

Det blir veldig oversiktlig og du kan også få beskjed på mail hvis noen kommenterer din kommentar. I tillegg kan man nå også like andres kommentarer, som jo også er en litt artig greie. Dette blir smooth!

 

Mmm, smoooth

Og derfor kommer jeg fra kl. 20.00 i kveld til å ha en 2-timers live spørsmålsrunde der du kan spørre om hva som helst mellom himmel og jord. Så håper jeg at den nye kommentarfelt-teknologien leverer varene 😉

Alt du trenger å gjøre er å logge inn med din facebook/twitter/disqus-profil eller raskt opprette en gratis Disqus-profil (det tar typ 5 sekunder), så er det gjort en gang for alle.

Så da sees vi fra kl. 20.00 i kveld! Jeg sitter klar med macen i fanget og Stian Blipp på skjermen. Så håper jeg høre fra deg og at du liker det nye kommentarfeltet 🙂

Skal bare knekke fingrene litt, så er jeg klar som et egg.

 

Sånn, nå er jeg klar. Kjør på!

/ High five!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg