Nytt toppbilde – vad tycks?

Helt siden denne bloggen så dagens lys for første gang har det samme bildet stått på topp. Derfor er tiden mer enn moden for å friske opp litt med et kliss nytt bilde. Er jo fint med et toppbilde som holder seg litt oppdatert også. Ikke at jeg har forandret seg stort siden sist, men plutten har jo blitt en anelse større 😉

Dessuten var det på høy tid med et nytt slagord, med tanke på at 90 % av leserne er damer og ikke “tøffe menn”. Håper dere liker det.

For referansens skyld, her er det gamle:

 

Og her er det nye:

 

 

Den obersvante leser vil også se at det nye toppbildet ligner veldig på bildet på forsiden av boka mi: Pappahjerte – Fra ungkar til far.

Med lanseringen av boka har jeg også fått en fiffig detalj til mailsignatur 🙂

 

 

Ha en strålende kveld! Og du, her skal du få med deg en liten sak på vei ut døra:

/ Hiiiiigh five!

Les også:
Et pappahjerte i postkassa


* Følg Pappahjerte på Facebook *

30 kommentarer
    1. Haha, stemte bra 🙂 Veldig fin header 🙂 Bestilt boka, gleder meg skikkelig til å lese den! Du er rå!

    2. Flott header, passer mye bedre. Har forresten kjøpt 3 eksemplarer av boka di. En til meg selv og to som skal gis i julegave. 🙂

    3. Heidi W.: Wow, det er jo bare helt fantastisk!! Håper jeg kommer meg ut på signeringsferd så jeg får skriblet litt i bøkene dine 🙂 🙂 …eller bøkene min heter det vel, haha!

    4. Flott ny header !! Følger bloggen din, og synes det er så herlig å se hvilken flott pappa du er! Og det som rører meg aller mest er gleden du viser,, og takknemligheten over å ha fått ett barn! Du ser virkelig verdien i å være pappa! Ihvertfall virker det slik for meg 🙂 Hvis du kjeder deg så kan du jo ta en titt på dette innlegget mitt http://bloggnoia.blogg.no/1408601153_den_knuste_mamma_drmm.html for bedre forståelse hvorfor blogger som din gjør meg glad, og kanskje litt misunnelig 😛 Det er også lov å se på de andre mer oppløftende innleggene om du feks ikke får sove 🙂
      Ha en god natt !

    5. Etter nå å ha brukt flerfoldige nattestimer på å studere disse to kunstverkene, har jeg konkludert meg fram til følgende:
      Ved at du på bilde nr1 ser opp på en kosebamse som for å si ‘hvor var det denne skulle nå igjen?’ gir du titteren et inntrykk av at du er en forvirret familiefar med null erfaring på området (noe som på den tiden kanskje ikke var så langt fra fasiten?).
      På bilde nr2 ser man en mann med et bredt glis som utsråler selvkontroll og sinnsro, en mann som har full kontroll og hans eneste bekymring er en kommende tennisturnering om et års tid. Ser man nøye etter (og legger til en liten dose velvilje) ser man også musklene denne mannen har fått som følge av flere uker med hard og intensiv trening.
      Med andre ord, headeren din falt i smak hos denne karen!

    6. Liker!
      Og må bare si at jeg elsker bloggen din! Husker jeg leste “fødselshistorien” din på mammanett(eller hvor det nå var), og den traff meg midt i hjertet! Var høygravid, med en mann som nesten ikke klarte å snakke om at han skulle bli pappa fordi han rett og slett var så redd. Da jeg leste historien din klarte jeg å puste igjen, med tro på at det nok ville ordne seg her og! Og det gjorde det, verdens stolteste pappa som tok med seg pia si hjem fra sykehuset 🙂
      MEN, hva var den nye teksten? Ble så nysgjerrig nå at jeg muligens ikke får sove!
      /Hiiigh five

    7. Fin header, men kan ikke se at du har endrer slagordet? Kom gjerne med en tilbakemelding og gjør meg (med flere) klokere:)

    8. bloggnoia: Tusen takk for det 🙂 🙂 Det var da vakent til hyggelig kommentar! Skal absolutt sjekke ut blogginnlegget ditt, men ser på tittelen … Oj, har lest det nå. For en sterk tekst! Shit, nå ble jeg helt rørt her. Utrolig godt beskrevet og en viktig tekst, for jeg tenker det er mange som har det som deg der ute, men ikke alle med en blogg der man kan få utløp for frustrasjonen.

      Denne må jeg vise til min gravide fru som akkurat nå begynner å bli litt lei av den tilstanden. Det er jo et privilegium, det er lett å glemme det. Utrolig sår og fin tekst. Men du: Matbaby, det må være årets ord! 😛

    9. Jakob: Haha, konge! Jeg elsker denne analysen! Fantastisk bra jobba, Jakob 😀 😀 Tingene du har plukket opp stemmer jo faktisk, selv om jeg ikke har tenkt over det selv. Nei du, nå må jeg si at jeg ble imponert her. Så da kan vi konkludere med at nattestimene ikke var forgjeves 🙂 🙂

    10. Takk kjære Pappahjerte for at du tok deg tid! Det setter jeg umåtelig pris på og bekrefter for meg at du er det flotte menneske vi alle ser i dine blogg innlegg! 🙂
      Ja forstår hun begynner å bli lei, men ja hun er jammen meg heldig også !!! Så spennende at dere får et lite nøste til i huset da ! Gleder meg til å lese om hverdagen deres som to barnsfar og mor !! Det blir nok dobbelt så morro og dobbelt så rørende!!
      Matbaby ja hihi, bedre enn ølmage da ! 🙂
      Ønsker deg og din flotte familie en Riktig god helg! Og takk ! 🙂

    11. Maja: Så hyggelig å høre 🙂 🙂 🙂 Godt å høre at mannen representerte, jeg tror vi oftest gjør det når virkeligheten kommer deisende sånn rett i fanget på oss 🙂 Alt annet virker veldig rart egentlig. For min del var det i hvert fall ikke noe tvil, det var bare en umiddelbare forelskelese som slo seg på etter 1 sekund 🙂

      Den nye var “pappablogg og haraball” 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg