Vinn gavekort fra Polarn O. Pyret

/ sponset innlegg

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!

I forrige uke skrev jeg om at vi hadde kjøpt nye klær til pjokken i anledning barnehagestart og mange av dere kom med veldig positive kommentarer om klær fra Polarn O. Pyret. Og vet du hva? DET la de merke til! Såpass glade ble de for deres tilbakemeldinger at de ønsker å avholde en konkurranse som takk 🙂

Premien?

3 gavekort à 1000 kr på polarnopyret.no 🙂

 Et par godbiter fra nettbutikken

Jeg har ikke tenkt til å reklamere så veldig for POP i dette innlegget, men jeg må få si at selv om Polarn kanskje er litt dyrere enn mange billigleverandører, så er klærne jaggu verdt det også. Skal ikke undervurdere slitesterke kvalitetsklær til barn som liker å herje rundt. Men okei, nok om det.

Hva skal DU gjøre for å vinne? Enkelt!

1. Stikk innom polarnopyret.no og ta en titt på utvalget.

2. Skriv i en kommentar her på bloggen minst ett produkt du kunne tenke deg å bruke pengene på hvis du vinner.

3. OBS: Husk å legge igjen e-postadresse slik at jeg får kontaktet deg (vises ikke og brukes ikke til annet).

4. Det er alt! 🙂

Tre vinnere trekkes førstkommende søndag av vår eminente hoveddommer Mr. Plutt.

Lykke til!

Avslutter med en liten “Plutt i POP”-montasje.

 

 

 

OBS: Legg gjerne igjen en “like”, for sånt liker de som arrangerer konkurranser og da er det større muligheter for mer av det i fremtiden 😉

/ High five!

Les også:
– Klar for barnehagestart?

* Følg Pappahjerte på Facebook *

265 kommentarer
    1. Kunne tenke meg å kjøpt ullkær, dress og støvler til sønnen vår på 1 år som begynner i bhg om 2 uker:-)

    2. Elsker de vindtette fleecejakkene, så måtte vil bla blitt den. I tillegg elsker jeg det stripete basis tøyet 😊 sitter fint på ungen til tross for at hun er en del mindre enn gjennomsnittet 😊

    3. Her er da min “lille” ønskeliste, har alltid vært super fornøyd med det vi har fra polarn o pyret til storesøster og hadde jo ikke gjort noe med et gavekort på 1000 kr nå som lillebror melder ankomst i november 🙂
      OVERALL ULL BABY STR 50-92
      OVERALL ULLFROTTÉ PO.P BABY STR 50-92
      PYJAMAS OVERALL PO.P STR 50-104 I ECO
      LONGS MØNSTRET ULL BARN STR 98-152

    4. Har ei jente som begynte i barnehagen denne uken, 19mnd. Vi ønsker oss røde støvler og hjelmlue:-) Gleder meg til å lese om plutten i barnehagen:-)

    5. Jeg kunne tenke meg å bruke gavekortet på den fine parkdressen i strl 74-92 til jenten min som begynner i barnehagen på tirsdag 🙂

    6. Genseren med biler på var knalltøff! Men ellers er det mer enn nok å finne for ett gavekort 🙂

    7. Elsker klærne til POP!
      Hadde lett brukt gavekortet på genseren i klassiske striper til begge ungene og meg selv!

    8. Jeg ville brukt gavekortet på den tøffe skalldressen! Tutta begynte i bhg igår, så den kan komme godt med utover høsten!

    9. Min ønskeliste ville vært den skall buksa å skall jakke 🙂 hadde vært supert til minste mann i hus 🙂

    10. Vi ville kjøpt den fine genseren med bilder i str 98 og ullklær 🙂 Polarn og pyret har de beste og fineste klærne og vi hadde blitt kjempeglad for gavekort 🙂

    11. Så gøy – satser på å vinne 🙂
      Barn nr 2 ble født i begynnelsen av juni, og ettersom sommeren har vært veldig varm har han stort sett kun vært kledd i bleie store deler av sommeren. I tillegg har han en voldsom appetitt noe som har resultert i at han har gått fra str 56 via bleier til str 68. Jeg ønsker meg derfor mye klær i str 68 og der i blant: wrap-over body med striper.
      Til eldstefrøkna ønsker jeg å kjøpe nytt ullundertøy.
      Tvi tvi, 3-7-9 og ha en fin kveld 🙂

    12. Jeg ville kjøpt rød regnbukse, rød regnjakke, rød-stripete gummistøvler og en tofarget (rød+blå selvfølgelig) sydvesthatt 😉
      Fantastisk fine klær!

    13. Tulla vår på 8 mnd er i full fart med krabbing, så jeg ville kjøpt en overall som er god og komfortabel å krabbe rundt i. Også noen tøfler eller mokasiner for å holde tottelottene varme når høsten kommer og stabbingen kan begynne. Og et par bodyer (som er de absolutt mykeste bodyene hun noen gang har hatt i sitt laaaange liv).
      Og til slutt kaninen Poppy, fordi den er kjut, og penger blir donert til en god sak 🙂

    14. Herlig!!:) Jeg ville kjøpt diverse ull, og støvler til barnehagebruk. Høsten er straks på vei:D

    15. M to små på 2 mnd å 20 mnd trengs masse klær framover. Øverst på ønskelisten nå er faktisk en Pop vindstoppefleece.Fantastisk jakke

    16. Ull tøy til begge barna, skall jakke og bukse og genser til 5 åring, kjole/tunika til 3åringen. Kunne vel egentlig kjøpt det meste og har kun vært fornøyd med pop klærne de har 🙂

    17. Det er så utrolig mye fint, så det er vanskelig å velge. Men tipper vi hadde endt opp med å kjøpe parkdress i alle fall. Vi trenger også en del ull, regnvotter, og generelt utetøy til barnehage.

    18. Ville brukt gavekortet på yttertøy til prinsessa på 7 mnd. Alt fra dress til luer og ull 🙂

    19. Skalljakke og skallbukse til eldstemann, luer og votter til lillebror og ulltøy til den lille i magen!!
      Vi er veldig fornøyd med vinterdressene, selv om de sprenger en stakkars klesbudsjett hvert år 🙂 god kvalitet er det ihvertfall! Og nå som vi venter gutt nr 3 er det mye vi trenger igjen (da vi gav bort alt, vi skulle nemlig ikke ha flere barn, men sjebnen ville det annerledes):)
      [email protected]

    20. Ull er gull ! 😀 ønskelisten er ullklær til junior som fyller to i år, og kanskje noe lite til den nye som kommer over nyttår 🙂

    21. Kunne tenke meg å bruke gavekortet på REGNJAKKE PO.P BABY STR 74-92 og BOBLEJAKKE MYK FLEECE BABY STR 74-92 til en aktiv gutt på 9 mnd!:)

    22. Kult, vinner jeg så kjøper jeg ny parkdress i skallstoff så småen har ein god utedress til høsten!!

    23. Kunne tenke meg så og si alt av sortimentet til Polarn! Men må jeg velge ville jeg ha valgt den nye boblejakken med fleece og badekåpe i tillegg til stripet basic pysj. Er unisex så frøkna kan da arve når storebror vokser ut av det igjen:)

    24. Jeg ville brukt noe av gavekortet på en av de uteolig kult gule regnjakkene, som minner meg sånn om den jeg selv hadde som liten.
      🙂

    25. Jeg hadde kjøpt noen fine kler til lillegutt som betyr alt for meg.
      Er ikke så mye jeg har fått møtt han ennå, men håper det ordner seg snart:):)

    26. Myyye jeg har lyst på både til han på 4 og han på 5 mndr.
      Eldste skulle gjerne hatt en Skall parkdress str 110
      Minstemann trenger ull til vinteren. (Det gjør forsåvidt eldstemann og…😊)
      I tillegg er jo babytøyet til P.O.P genialt, varer lenge siden man kan brette ut både her og der, tåler maaaaaange vask og er deilig mykt! 🙂

    27. Velge bare en ting fra Pop er helt umulig, de har jo så mye fint! Men siden det er bhg start hadde jeg nok måtte valg ullklær, ull lue og sånne tøffe “sokkel tøfler” 🙂

    28. Her i huset simpelthen ELSKER vi P.O.P. klær. Den blå parkdressen med avtagbart fleecefor har vi ønsket oss. Den ble utsolgt forrige sesong, og står derfor øverst på ønskelisten til vår TurboTarzan som har begynt i ny barnehage idag. Vi satser på at Mr Plutt velger oss som heldige vinnere av gavekort!!

    29. Vi har kjøpt en del klær til lillemor på POP og er like fornøyd hver gang 🙂
      Hadde vi vunnet gavekort ville jeg først lagt denne i handlekurven: JAKKE ULLFROTTÉ PO.P BABY STR 92
      Perfekt for vinteren 🙂

    30. Utrolig mye fint der, men måtte vel blitt blå parkdress til minstemann, stripete støvler til begge…og stripete kjole til størstemann;)

    31. Ønsker å kjøpe pysj til lillebror.
      Ogulltøy til frøknene.
      Krysser fingrene for at jg vinner:-)

    32. Jeg kunne tenke meg den fine parkdressen til trollungen min:) hu trenger en ny dress i barnehagen til høsten:)
      Hadde vært supert med noe fra POP:) har ikke noe av det fra før da lommeboka gjerne ikke strekker til for en student:p
      Ha en fin kveld!

    33. Jeg ville brukt gavekortet på mønstret genser og longs i ull:) og en mørkeblå skalljakke hadde vært flott!

    34. Sett med body og bukse, lue og sokker til mini som begynte i bhg denne uken.
      De klærne er så gode! 😊

    35. Ååååh, mye fint og ikke minst praktisk hos pop.
      Men vi trenger ny heldress til småtten, og nye støvler nå som høsten er i anmarsj..
      Kjempe gøy blogg by the way. Du er flink! 😉👍

    36. Vindtett fleece er perfekt, ellers er jeg veldig glad i de stripete genserene osv, liker så godt fargene, de er så “rene” og ekte!!! Og siden klærne er så holdbare, og fargene så fine og ganske nøytrale er de perfekte å sende videre i familie- arvekarusellen!!! Skrev ikke du et innlegg om det en gang?
      Lykke til med barnehage start!!!

    37. I butikken her vi bor så jeg at de hadde gult regntøy, det har jeg veldig lyst på (fant det ikke i nettbutikken da)! Ellers hadde det nok blitt skallbukse og skalljakke eller vindfleece til snuppa.

    38. Jeg har ei lita jente på ett år som begynner i barnehagen den 20 august og hun vil veldig gjerne ha den fine røde parkdressen eller noen gode ullklær.
      *Håper*
      /fattig student 21

    39. Heihei!
      Har kunna tenkt mæ å bestilt en skall parkdress t gutten t ei vennine som starte på barnehage t høsten ☺

    40. Eg kunne tenkt meg overallen i ullfroté og nokre kanontøffe basiskler striper til min godgutt som skal begynna i barnehagen neste veka 🙂

    41. Vi er superfornøyd med tøy fra Polarn o Pyret og særlig ulltøy og vindfleece. Så det ville jeg brukt gavekortet på!!

    42. Hadde jeg vunnet skulle jeg kjøpt barnehageklær til tantegullet mitt som snart begynner i barnehagen for første gang. De svart/hvit- stripete støvlene for eksempel, de skulle jeg kjøpt:-)

    43. Kunne gjerne tenkt meg å kjøpt en Parkdress Skall til lillesnuppa som skal begynne i barnehagen 20. august, bare ti måneder gammel! 🙁

    44. Ville hvertfall kjøpt gode bukser i ullfrotté! Og andre deilige, myke, varme plagg til barnehagebruk, da jenta mi skal gå i utebarnehage 🙂

    45. Da ville jeg ha kjøpt litt basisklær (3åringen er glad i striper, eller strekete klær som han sier), litt ull til vinters, også vindfleecejakke. Ble mye det gitt;)

    46. Det er så mye jeg skulle hatt til toåringen som skal begynne i barnehagen nå. Ullklær, vinterdress og sko, lue og votter. Blir kaldt her i nord så klær til vinteren hadde absolutt blitt prioritert. Hadde vært superkoselig å vinne :))

    47. Jeg ville kjøpt en parkdress som passer jenta mi til våren! Da er hun stor nok til å løpe rundt ute,den røde parkdressen ville passet supert til å hoppe i søledammer,rulle rundt i de siste snøflekkene,og gå på oppdagelsesferd i skogen 😀 akkurat sånn som tøffe jenter gjør!! 😀
      /highfive!

    48. Hadde jeg vunnet ville jeg kjøpt parkdress skall baby i str 92, i fargen blå 🙂 den er jo helt perfekt til barnehagen!

    49. Åh, nu till vintern kunde jag tänkt mig den här till min fyraåring: PARKDRESS SKALL BARN STR 98-128. Endast det bästa är gott nog:-)
      Hoppas vi vinner!

    50. Vi elsker uteklær fra POP, og datteren min elsker kjolene derfra :)Hadde passet bra med gavekort da hun har vokst utav hele garderoben sin i sommer 😑

    51. Så kul med den responsen från P.O.P!!!
      Jeg skulle gjerne kjøpe nye klær av de klassiske stripene til begge mine gullguttisar!!!

    52. Åh, her var det mye fint! Kunne tenkt meg å bruke gavekort på pysjamaser, body og basisplagg som en startpakke til min lille jente som kommer i desember.

    53. Åh! Vi venter vår første om ca seks uker og har allerede siklet på de klassiske, stripete bodyene og draktene fra Polarn O. Pyret. Jeg kunne spesielt tenkt meg omslagsbodyer for nyfødte, og diverse ull (hun blir jo et høstbarn, tross alt). Har blant annet sett en herlig balaklava i rødt, samt hals og fine ulluer. Må nok ha det, gavekort eller ikke.

    54. Oi, plutten kommer til å bli meget lesedyktig allerede før bhg start når han skal være dommer i denne konkurransen, blir vinn-vinn 😉 og apropos vinn, hvis jeg vinner vil jeg kjøpe den blå skall jakka med skyer på til sønnen min på 1,5 år, den som ligger under unisex-fanen, i str 98. Også har jeg en såkalt bolle/bollinne i ovnen som også må få noen fine klær i nyfødt str til sin ankomst i januar 🙂

    55. Hvis jeg hadde vunnet, hadde jeg nok ville valgt en rød regnbukse i strl 110. Ble litt forelska i den! Brukte selv sånn klassisk regnbukse med strikk under foten, som btw var UTROLIG festlige å feste selv,av en eller annen grunn.. Så hadde vært kjempemorsomt (og ikke minst nyttig for “reka”) hvis snuppeline på 5 år hadde kunnet vunnet en sånn en 🙂

    56. Regnvottene fra POP er helt geniale, så hvis jeg skal velge et produkt måtte det vært disse. I og med at de er uten noe for inni kan man lett ha ullvotter inni – og vips varm og tørr, men ikke klam. Takk for mye gøy lesning på bloggen din, og for skildringer som har høy gjennkjennelsesfaktor – og ofte er svært rørende. Keep up the good work!

    57. Ville helt klart kjøpt ullkær, for det merkes godt at minstemann bruker det mer en andre barn på hans alder. Og en aktiv fireåring i ullklær på sommeren betyr mange hull på albuer og knær 😉 Så ville kjøpt et par av buksen ullfrotte po.p og genseren som passer til. Og så måtte vi vel kjøpt et par magiske votter, for tenk om de kan trylle på virkelig! Lange knestrømper i ull står også på handlelisten, men de akter jeg å kjøpe uansett om jeg vinner eller ikke, for slike har jeg sett etter lenge! Genialt for kalde små føtter om natten! 🙂 Krysser fingrene og ønsker den lille dommeren lykke til i trekningen!

    58. Ettersom avkommet kommer i januar blir det nok ullklær til nyfødt som står øverst på lista. Har såvidt kommet i gang med innkjøpene, men er nok enda rom for bodyer og strømpebukser i skapet, må kanskje vente på vinterkolleksjonen..:)

    59. Om jeg hadde vunnet hadde pengene blitt brukt til vinterdressen med uttagbart fór! Denne dressen er så slitesterke og kan brukes både høst, vinter og vår! Tre dresser i en😉

    60. Det er så mye fint på POP at det er vannskelig å velge, men når høst/vinteren nærmerseg er det alltid bruk for nytt ull og fleece tøy.

    61. Ett av mine mange ønsker til junior som kommer i januar:
      FLEECEOVERALL VINDTETT PO.P BABY STR 50-74 I ECO VAREKODE: 60158256
      🙂

    62. Jeg hadde uten å blunke klint til med og kjøpe en parkdress skall i str 92 til minimann på 2 år. Øvrig så trenger han jo også noen freshe vanter og nytt ulltøy!
      Lov å håpe på seier, for 1000kr kommer jaggu godt med!

    63. Hei! Om jeg vinner kommer jeg til å kjøpe rosa klær til lillemor i magen så hun ikke bare blir kledd opp i blått etter storebror! 🙂
      KJOLE STJERNER NYFØDT STR 50-68 I ECO
      BODY KANIN NYFØDT STR 50-68 I ECO
      BODY ULL BABY STR 50-92
      Gled dere til barnehagestart! Det blir nok mye morro for plutten! 😉

    64. Ville brukt det på en FLEECEOVERALL VINDTETT PO.P BABY STR 50-74 I ECO til min kjære nevø som blir født i oktober.

    65. POP er bra klær – tommel opp 🙂
      Vi ønsker oss overall i ullfrotte, ull, pysj og basicplagg til lillebror som vokser så fort.
      Og gjerne noe ull til storesøster som er barnehagejente.
      Kjekt med konkurranser, vi krysser fingrene for et gavekort 🙂

    66. Ville brukt gavekortet på vinterdress til 2åringen. Hadde vinterdress fra POP sist vinter, og den var genial! Holdt guttungen varm og tørr gjennom hele den nordnorske vinteren!:)

    67. Jeg ville gjort litt stas på snuppa mi, Kjole belte, kjole snurr og topp kirsebær. 🙂
      Ha en strålende dag!

    68. Venter mitt første barn tidlig i januar og på onsdag fikk vi vite at det var en liten gutt:) gleder meg ihjel allerede, og som kommende mor “bygger jeg rede”. Seff. Så jeg ønsker meg
      OVERALL ULLFROTTÉ PO.P BABY STR 50-92
      For det blir jo kaldt i de tider. I allefall for en lykkeliten!

    69. Lille mini har stor forkjærlighet for vanndammer, og litt søle er ingen hindring for å ta seg et bad. En parkdress til barnehagestart hadde derfor vært kjærkomment!

    70. oj så spennende! jeg elsker utfordringer,så denne tar jeg på strak arm :))
      kunne tenkt oss både regnbukse,ullgenser og ullbukse til vinteren kommer.aldri vært så heldig og fått prøve polarn o pyret.så jeg lurer jo virkelig på om kvaliteten er så mye bedre 🙂
      Søteste plutten :))
      e-postadresse; [email protected]

    71. Har enda masse jeg trenger til jenta mi som begynner i barnehagen om en uke. Trenger masse ullklær, balaklava, parkdress og regntøy. Elsker klærne fra POP, så dette hadde passet utmerket! 🙂

    72. Sokker, sokker og sokker! Tørre, varme tær er alfa omega! Også hjelmlue i vindfleece. Samt skallbukse. Og blir det mer til overs så går jeg for en genser albuekapp og bukse med ribbekant.

    73. For en flotters konkurranse! Jeg ønsker meg den vindtette fleece overallen med matchene “sko”og lue til lille, store snupp 🙂

    74. Oliver ønsker seg “boblejakke myk fleece” og genser+sokker og bandnavn i serien “hunder” 🐶🐶 så hvis vi er så heldige å vinne gavekort så er det dette som blir lagt i handlekurven 💙👍😀 polarn o’pyret har så gode og slitesterke klær, er veldig fornøyd med det vi har til barna 👍😊

    75. Jeg ville brukt premien på undertøy til min lille atopiske gutt:-) jeg er en studerende mor, og ullundertøy som er eksem-vennelig er så utrolig dyrt.. Så dette hadde virkelig hjulpet på! 🙂

    76. Ville gjerne kjøpt “første skoledagklær” til skolegutten, gummistøvler til 2 åringen, og ullbodier til de to minste (tvillinger 4 Mnd). Mye fint fra POP

    77. Min kompis skulle fått seg en ny vidfleece jakke i mørkeblått, og en masse deilig ullklær i det fine, nye mønsteret! here is to hoping 🙂

    78. Hadde jeg vært så heldig å vunnet hadde jeg brukt gavekortet til å kjøpe litt ullklær til toåringen. Ingenting er som ull 🙂 Så var også kjolene veldig fine, så tror ikke toåringen hadde sagt nei til en “sole” :))

    79. Jeg har to små gutter som er aktive krabater. En på2,5 og en på
      Tre måneder. Og de er født på forskjellige tider på året, så det er ikke alle vinterklær fra storebror som passer til han minste, så jeg ville kjøpt en deilig vinter dress til han minste og skall jakke til han store!
      Ellers så er det morsomt å lese bloggen din! Kjenner meg så ofte igjen det du skriver.

    80. Jeg elsker de behagelige klærne til Polarn O. Pyret!! Er stor fan av striper og hadde jeg vunnet ville jeg brukt gavekortet på et par bukse og body til lillegutt!! -tvi-tvi-😊

    81. Polarn O Pyret kleda er heilt supre og av skikkelig kvalitet. Så mykje fint og som er laga til barn! Eg ville brukt gavekortet på genser med biler, genser med hunder, tynn grå ullue og den klassiske stripete genseren i mørkeblå. (har rød og den holder seg så fint). Pluss masse anna!! 🙂 🙂

    82. Jeg må kjøpe ny vinterdress til lillegutt og da blir det POP. Hadde jo vært fint med et gavekort da:)

    83. Her går det mye i Po.P, det eneste som tåler 60vasken, tørketrommel OG en aktiv 2 åring!
      Ville brukt gavekort på høstklær til bhg:
      -Skalljakke
      -Skallbukse
      -Ulltøy

    84. Det er jo så mye fint å velge i! En vindfleece kan komme godt med når det går mot høst, og et fint sett med genser og longs i striper 🙂

    85. Ull er gull har jeg hørt,og lillefrøken skal begynne i barnehagen om 2uker så det er mye som burde handles inn. Mønstret longs og trøye er et must!!

    86. Hei,
      Jeg ville kjøpt ull overall og balaklava til gutten vår.. Og noe “typiske” POP stripete klær 😊

    87. Hei gøy med konkuranse. Jeg har to barn som starter i barnehage for første gang nå i august. Jeg har sett mye fint tøy vi kunne tenkt oss under linken klær til barnehage start på polan o pyret sin nettside. jeg får desverre ikke limt inn linker til plaggene.
      Vi kunne tenkt oss ullplagg til våre to søtes små.
      Ull er gull, men det koster også å invistere i kvalitetstøy

    88. Ulltøyet har jeg vært veldig fornøyd med tidligere, så det ville jo garantert brukt gavekort på. Den vanntette fleecen hadde også vært veldig deilig for jentene mine.
      Dessuten så blir jeg snart tante, så det kan nok hende at den lille gutten som kommer hadde trengt noen stripete POP-klær

    89. Polarnopyret er kjempe gode klær. Vi ønsker oss en vinterdess og ull tøy.
      Kunne også trengt fornying av “stiper” til begge.
      Ønsker:)

    90. Jeg kunne tenkt meg body med biler på til minstemann, kjole med snor i livet til prinsessen samt ulltøy til begge to. De klassiske POP-stripene er også veldig kule!

    91. Du har en flott blogg! Har tørket tårer til mer enn ett av innleggene dine. Nå har jeg akkurat levert lillemann i barnehagen for første gang, det er en stor dag for mamsen…:-) I den anledning ser jeg at Polarn O. Pyret har godt ulltøy jeg kunne tenke meg å bruke gavekort på. I tillegg frister det å bruke en evt. premie på noe annet enn det vi “må” kjøpe; kanskje slå til med en stilig skjorte og en kul bukse? 🙂 Mye flott å velge mellom! 🙂

    92. Jeg hadde brukt gavekort til parkdress. Hadde den til barnet i fjor og var så kjempe fornøyd, så den skal vi ha til høsten i år og 🙂

    93. Har gode erfaringer med PARKDRESSEN, så vi ønsker oss en til lillesøster og! TØFLENE er også supre.

    94. Jeg er veldig glad i skall klærne til POP, så om jeg hadde vært en av de heldige vinnerene hadde jeg nok kjøpt skall jakke og bukse til de store gutta mine 😀

    95. Lillegutt skal i barnehagen for aller første gang til uka og mor hadde blitt ekstra glad for et gavekort til POP 🙂 Krysser fingrene 🙂 En parkdress står høyt på lista 🙂

    96. Parkdressen uten tvil 🙂 Den er super til å bruke i all slags vær og så praktisk til bruk i barnehage,så gavekortet hadde kommet godt med her i huset 🙂

    97. God konkuranse, med bra og nyttig premie for de små 🙂 Har bruk for det aller meste,nå som vi venter lillemor snart 🙂 men ville nok først kjøpt blant annet: FLEECEOVERALL VINDTETT PO.P BABY STR 50-74 I ECO, SMEKKE STRIPER PO.P BABY I ECO,VOTTER FLEECE PO.P BABY STR 0-2 I ECO og HJELMLUE PO.P STRIPER NYFØDT STR 36-46 I ECO

    98. Junior kunne tenkt seg en parkdress til barnehagestart i desember =) Mor ville helst ønske seg regndress men han pekte på parkdress så da får jeg skrive det på ønskelisten 🙂
      God helg til dere 🙂

    99. Elsker Pop, og vi ville brukt gavekortet på, sett med hunder i str 98 og 110/116😆.Nye pysjer de er bare noe av det beste som finnes 💓.Kunne ellers tenke oss de nye skall klærna de var knall tøffe☺.Gleder oss til å følge blogger videre😉.

    100. Heei!
      Hvis jeg hadde vunnet gavekortet ville jeg ha kjøpt masse ull til jenta mi som begynner i bhg neste uke! Og en herlig sydvest til regnværsdagene! 🙂
      Tommel opp, tipp topp!! 🙂

    101. Hvis jeg vinner så skal jeg kjøpe to sett med stripete klær!!! De er bare så utrolig fine!

    102. Hadde jeg vunnet.hadde jeg kjøpt skall jakke og bukse som min datter vil trenge når vinteren kommer.. da hun nå ikke vil gå i dress lenger..

    103. Jeg ville kjøpt regntøy. Dattern vår går i naturbarnehage så det går fort noen sett i sesongen. PO.P sitt er mega, så ja, regntøy.
      😀

    104. Synes det nye ulltøyet var super fint. Det hadde guttene mine vært super fine i til vinteren. Ønske, ønske seg!❄️

    105. Polarn O. Pyret er en favoritt! Masse flotte klær. Hvis jeg skal velge så ville jeg kjøpt skalljakken med sky-mønster i str 128 og skallbuksene som hører til. Krysser fingrene!

    106. Den nye parkdressen ville jeg kjøpt til elstemann 🙂 Og de røde støvlene og fleece til minsten 🙂

    107. Mye jeg kunne ha brukt 1000 kr på der! Parkdress, ullundertøy, vindjakke, dongeribukse, t-skjorter og gensere, sokker, hals, votter etc etc… Alt en trenger gor høst og vinter her i Norge… Skulle jeg ha valgt så hadde detnok blitt parkdress først 🙂

    108. Elsker POP klær, mini har mye sommerklær derfra. Et gavekort ville jeg brukt på skallbukse (til skalljakken vi allerede har) og fleesejakke. 👍

    109. Elsker vindfleecejakkene, kjøper ny til hvert år, så da måtte det blitt en sånn til hver av mine to søte små. Og 3-åringen vår elsker snurrekjolene hun har fra POP, så høstens utgave av denne til både store- og lillesøster ville nok ha falt i smak 🙂

    110. Ett gavekort hadde vøri superkjekt! Trengr masse te ei på 4 år og ein på 1 år. Men skalljakka te frøkna e no som må i hus før høsten;)

    111. Hei,
      Jeg ville kjøpt balaklava ull, body ull, bukse ullfrotté og hjelmlue ull striper fra P.O.P dersom jeg var så heldig å vant et gavekort på 1000kr 🙂
      Med vennlig hilsen
      Ellen H. Strand 🙂

    112. Jag elsker POP sine klærlighet og kunne vel egentlig tenkt meg at kjøpe det meste i butikken 😉 men nå til barnehagestart trenger vi sorte skalbukser og ullklær 🙂

    113. Et gavekort fra POP hadde virkelig vært supert nå som lillebror skal begynne i barnehagen! 🙂
      Storebror har den tøffe, gule brannmann regnjakken, så en i lysblå hadde vært super for lillebror. Vindfleece jakkene er fantastiske, så en ny i mørk blå står også på ønskelisten..

    114. Hadde jeg vunnet hadde jeg kjøpt parkdress til jr på 3 år eller ulltøy:) Og så kommer en lillesøster som trenger ulltøy:)
      God helg

    115. Krysser fingrene for vinnerlykke denne gangen 🙂 Jeg ville blant annet kjøpt et av de klassiske blå- og hvitstripete plaggene, en sparkedress f.eks, til min lille plutt.

    116. PoP har fantastisk mykje fint. Men ønsker meg dress til minstejenta aller mest. Blir fort dyrt når alle 4 ungane må ha nye klær. 😄

    117. Ville kjøpt skalljakke og hue til minsten på 2 år og snurrekjole til 4-åringen med kjoledilla😀 masse fint på POP!

    118. Ingen problem å velge for meg dersom jeg skulle vere så heldig 😊 min kjære sønn på 18 mnd er suuuperaktiv og skal begynne i barnehagen om en uke. Jeg ville helt klart gitt han POP sin parkdress slitesterk i blå. Den ser fantastisk ut 💙 krysser alt av fingrer og tær for at Håkon kan pryde barnehagen i denne råtøffe dressen 👍

    119. Jeg hadde brukt gavekortet på ullklær til jenta mi som begynner i barnehagen for første gang til uka. Blogger mye på mammanett selv og får mye tips de sier pop sine ullklær er supre 🙂

    120. Jenta mi på 2.5 år begynte i barnehage i forrige uke. Hun trenger nye basisklær og utebukse 🙂 elsker POP så hadde vært moro å vinne:D

    121. Jeg ville kjøpt regntøy og vindfleece i neste størrelse til treåringen. Kjempefornøyd med disse plaggene.

    122. Jeg elsker POP og handler mye der! De har desidert det beste ulltøyet og ville brukt gavekort på dette + andre vinterklær 🙂

    123. Spennende med blogger, man får med seg så mye positivt og nyttig! 😉
      har aldri handlet på polern.0.pyret, så kansje påtide å teste ut litt.
      Etter en titt å etter hva vi trenger i garderoben kunne vi tenkt oss å kjøpt JAKKE SKALL ECO BARN og JEANS RIBBEKANT LYSBLÅ BARN til min sønn på 2,5 år =)

    124. Er jo aldri dumt med noe ulltøy til lille tassen her hjemme, nå som vinteren nermer seg! Vil også bare si at du er en kjempeblogger, å jeg ler meg gjennom de fleste av innleggene dine, blir liksom alltid i godt humør 😀 Gleder meg til boken din kommer!

    125. Huff jeg har en baby på 9 mnd som begynner i barnehage neste uke. Jeg ELSKER pop men må nok gå for noe billigere for det å kjøpe en startpakke til barnehage er ikke bare bare 🙁 de krever tom støvler for babyen som ikke går riktig ennå! Jeg stakk innom pop og det jeg har veeeldig lyst å kjøpe er en todelt regnedress (de er mye, behagelige og slitesterke). Jeg ønsker til henne også en parkdress som kan beskytte babyen mot vind og kulde på høst og vinterdager.. Og ulltøy for det har hun heller ikke! Tja der gikk det 1000 nok som jeg ikke har for øyeblikk så da om min baby ikke får en kjempeoverraskelse av deg så må vi som sagt finne på noe annet :(..

    126. Lillegutt har akkurat fylt 1 år og har blitt så flink å gå denne sommeren! Til høsten har vi lyst å være masse ute med han, siden han ikkje skal begynne i barnehagen – men heller være hjemme et år til med meg. Vi ønska oss veldig(!) den blå slitesterke parkdressen i størrelse 86 😀

    127. Miniplutten vår på nå 7 uker og papsen hadde vært lekre i matchende stripete gensere (bare fordi muttern har stripedilla og fordi noe må jo muttern få bestemme når mini har fått kallenavnet plutten av papsen, etter stor inspirasjon fra pappahjertebloggen)
      http://www.polarnopyret.no/nyheter/striper-og-basisvarer-babyklaer-og-barneklaer-fra-polarn-o-pyret/striper-og-basisvarer-babyklaer-fra-polarn-o-pyret/top-po-p-stripe-l-s.html
      http://www.polarnopyret.no/nyheter/striper-og-basisvarer-babyklaer-og-barneklaer-fra-polarn-o-pyret/striper-og-basisvarer-babyklaer-fra-polarn-o-pyret/t-shirt-l-s-po-p-stripe-baby.html

    128. Blir vel behov for barnehageløfter her også, brannmann-regntøyet hadde vært supert for en ivrig 4-åring 🙂

    129. Om jeg vinner skulle jeg kjøpt parkdress skall til min lille gutt. Kjekt å ha i vognen og om han vil hoppe ut å lege litt 😉

    130. Jeg ville kjøpt ny vindfleece jakke til eldste jenta. Det er vår favoritt jakke, og den hun har nå er for liten. Vi bruker den hele året både hjemme og i barnehagen. Også ullbody og longs til lillesøster som om et par måneder skal starte i barnehage.

    131. Til mine 2år gamle tvillinggutter som begynner for første gang i barnehage hadde ett gavekort blitt hjertelig tatt i mot. Ville brukt det for eksempel på skalljakker og vinfleece. De ser supre ut!

    132. De måtte blitt kjoler til jentene mine ☺.eller så er jo høsten nær, tid for støvler å den salgs! ! .

    133. Ville handlet inn ullklær til jenta vår som blir 4 år, og den one piecen med dyr på til gutten på 2 måneder

    134. POP har klær som er behagelig og bare blir bedre og bedre jo mer de brukes <3 hadde vi vunnet skulle pengene gått til ulltøy til de 2 minste jentene i huset på 2 og 5 år.

    135. Hurra for polarn o pyret klær! Har masse derfra til gullegutten som akkurat har begynt i barnehagen. Et godt tips til pappahjerte; disse vottene fra polarn o pyret er verdens beste for små barn som egentlig ikke vil ha votter på. Derfor hadde jeg brukt deler av gavekortet på en god del par, siden votter forsvinner i barnehagen på lik linje som sokker i vaskemaskinen!
      http://www.polarnopyret.no/babyklaer-0-2/luer-votter-skjerf-til-baby/magiske-votter-ull-striper-baby.html

    136. Vi venter en liten tass i desember, og tror pengene lett ville bli brukt på bodyer, enten i bomull eller ull, f.eks omslagsbody dyr nyfødt eller omslagsbody striper.

    137. Hei!
      Med tre under seks (2,4 og straks 6), har jeg sort belte i shopping. Noen ganger går jeg på en smell, og andre ganger treffer jeg skikkelige varer, som kan brukes og brukes. Tar aktive barn i barnehage går hardt ut over tøy og lommebok. Men jeg har erfart at å kjøpe ull/basis og yttertøy fra pop lønner seg. Vi greier ikke å slite det ut, og sender det videre til nevø… 🙂
      Håper vi vinner.
      Da ønsker jeg meg en tøff jakke til skolegutten min.

    138. Jag hade brukt pengene på de fantastiska leggings som Polarn og pyret har, de passer til alt, er otroligt slit sterke, bedre kvalitet får man leta länge efter 😃

    139. Likerlikerliker! Skulle gjerne brukt gavekortet på parkdress/skalljakke/hals/lue/ull og mere til. Hilsen hun som har brukt dagen på å fundere hva hennes nyfødte egentlig trenger av vinterklær sin første vinter…

    140. Frøkna trenger regnvotter til d ruskete trønderværet! Og fleece i alle mulige varianter 🙂
      Hanne

    141. Til min sønn på 4mnd ville kjøpt en heldress i fleece og ullbukser/bodyer til høsten og vinteren 🙂

    142. Hadde hvertfall kjøpt disse kjolene
      KJOLE STJERNER NYFØDT STR 50-68 I ECO VAREKODE: 60242662
      Har tvillingjenter på 7mnd 😍

    143. ønsker meg mye ull da bebisen kommer i vinter 😀
      bla. denne ønsker jeg meg OVERALL ULL BABY STR 50-92 😀
      krysser fingrene for å vinne!

    144. Utrolig god kvalitet på klærne!
      Hvis jeg vinner kunne jeg tenkt meg å kjøpe regntøy, støvler og ull som hører høsten til 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg