Endelig sommerferie

Mens alle andre har kost seg glugg i sommervarmen den siste tiden har jeg kombinert blogging og sol som best det har latt seg gjøre. Jeg skal innrømme at det har vært litt kjedelig å sitte inne i varmen og knatret på macen mens de andre har sust i vei på stranden, men hva gjør man ikke for å komme i land med alle sine prosjekter. Men nå må jeg faktisk koble ut litt før hjernen gjør det.

Som jeg skrev i går så går arbeidet med boka mi nå mot siste innspurt og derfor må jeg ta meg en skikkelig bloggpause for å sette alle kluter til med å rekke deadline. Så “sommerferie” blir egentlig feil å si. Det blir vel heller en slags intensiv arbeidsuke med en smak av sommer.

I denne perioden kommer jeg til å koble ut alt av sosiale medier, instagrammer, mobilspill og andre tidstyver og bare være meg sjæl. Og du? Det skal bli så deilig! Etter det intensive halvåret jeg legger bak meg trenger hjernen et sårt etterlengtet hvileskjær før den kollapser helt. Bare sitte på verandaen og jobbe med ETT prosjekt. Det skal bli fint. Ingen digitale forstyrrelser, bare boknotater og lyden av småfugler. Good times.

 

qtqVWBxJRu
Siste innspurt nå!

Så kjære leser, dette er farvel. Kommer vi til å sees igjen? Vil jeg noensinne returnere eller er dette slutten?

Nei da, en uke burde holde 🙂

Men til blir det total radiostillhet fra mitt hold. Jeg kommer selvfølgelig til å få massive abstinenser av mangelen på kommentarer og tilbakemeldinger, men det får så være. Nå må boka i boks om det skal bli noen signeringsferd langs det langstrakte land i løpet av høsten 😉

Så med det takker jeg for meg for denne gang, så sees vi om en ukes tid.

 

Goooood soomer! 🙂 🙂

* Følg Pappahjerte på Facebook *

8 kommentarer
    1. Gleder meg allerede til neste innlegg. Det blir en lang uke. Men du fortjener “ferie”. Kos deg 🙂

    2. woho,en uke ferie fra sosiale media er så godt! hadde det samme selv! til og med fra netflix! men det samme kan jeg ikke si om min samboer,så jeg nøt friheten på balkongen mens hans lå inne å så på serier :-p god ferie! 🙂 nyyyyt!

    3. Høres veldig fornuftig ut!! Gleder meg til å lese boka. Men du, skal det være en veldig “muntlig bok”? Hvis ikke, pass på bruken av splitt infinitiv (ref. Trikset er å tidlig identifisere..). Ja, jeg har mysende “smuglest” på bildet av manuskriptet ditt 🙂 Lykke til i innspurten!

    4. God ferie osv! Men hallo, syns nesten du burde hatt en konkurranse på bloggen hvor en (eller flere) heldige leser kan stikke av med en signert kopi av boka!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg