Utfordring – Hopp i havet

Jeg hadde et lite håp om at “Hopp i havet” skulle blåse forbi uten å krysse mine veier, men neida…

Sent i går kveld ble jeg selvfølgelig utfordret av min kjære bror til å hoppe i havet. Nå er ikke jeg egentlig den første til å henge meg på slike diller, men er det én ting jeg derimot er særdeles svak for, så er det idiotiske utfordringer. Så da ble det å stille alarmklokken på “Grytidlig” og starte uken på følgende måte:

 

Sånn atte da var den utfordringen i boks! 🙂 Budstikka er herved sendt videre til Casa Kaos og Lodgelady. Gudd løkk tjejer, ikke la gjedda bite dere i tottelotten.

/high five

9 kommentarer
    1. Hahahaha ler! Du er gøy!! Og av en eller annen grunn fikk jeg litt flashback til når the joker filmer seg selv.. Haha tror du lo litt likt han og sånn. Positivt altså, digger Heath Ledger i den filmen! Ha en fin onsdag:D

    2. Rart… du ligner skremmelig mye på Robbie Williams.
      Og gratulerer, vi er enige!
      “Dette er idiotisk.” Totalt enig!

    3. Nikita: På serr? Er det meg du sikter til? Wow, det har jeg aldri hørt før, men siden han jo er rett så kjekk, kan jeg ikke annet enn å si takk takkare takkast 😉 Og for den får du en massiv:
      /HIGHFIVE!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg