Vinner av årsforbruk av engangsmopper

Da var dagen kommet for å kåre vinneren av et års forbruk av engangsmopper!

Tusen tusen takk til alle som sendte inn mange gode tips! Jeg har utvilsomt lært mye og kommer blant annet til å prøve eddik, sitron og tannbørster på måter jeg ikke hadde tenkt over før. MEN, vi har en vinner. Her har jeg ikke gått for en tilfeldig kåring, men valgt det tipset jeg likte aller best selv. Vinneren ble ingen ringere enn Nina! Og hun bidro med dette snedige tipset:

“Vask huset til underholdning fra en podcast av typen Antonsen og Golden eller Tusvik og Tønne (varighet omtrent en time). Det er nesten ukas høydepunkt her i huset:-) Ok, høydepunkt er å ta i, men det har blitt mye lettere å ta et ekstra tak der jeg helst pleide å hoppe over, fordi jeg allikevel skal høre ferdig:-) Anbefales!

Gratulerer, Nina! En massiv pall med engangsmopper er snart på vei til en postkasse nær deg 😉

 

Jeg kjenner meg for øvrig veldig godt igjen i tipset og har flere ganger brukt dette med stort hell. Derfor håper jeg flere nå får øynene opp for dette supertrikset som får tiden til å fly forbi! Selv så sent som i dag (tilfeldigvis) så klipte jeg hele gressplenen mens jeg gikk og hørte på det rykende ferske albumet til Kent. Huhei så greit det gikk å klippe plenen! Jeg husker også i høst da vi malte stua, så hørte vi hver kveld på podcasten til Tusvik og Tønne, og det gjorde den intenst kjedelige malejobben så utrolig mye hyggeligere.

Kan for øvrig varmt anbefale podcasten til Tusvik og Tønne som er helt fantastisk morsom. Langt over streken og drøyere enn vokabularet til en vonbroten sjømann, men hysterisk morsom.

 

Hipp hipp hurra og takk til alle som deltok 🙂

/ high five

5 kommentarer
    1. Min gode mann… Å vaske gulv med Swiffer-bliffer-mif-jif moppegreier er så meningsløst at det gjør litt vondt bare å skrive om det… Å se reklamen på tv får meg til å ville kjøre til Oslo, stappe de 27 moppeserviettene jeg brukte på et semi-møkkete stuegulv opp i brødskivekanalen på herremannen som oppfant reklamen for så å reise hjem og vaske med langkost og klut på god gammeldags måte !!!
      Eneste måten sånne vaskesystemer virker på er å støvsuge først og så vaske.. Da holder det kanskje med en 14-15 kluter..

    2. Mitt supertips til vindu er å gå på Nille å kjøpe de klutene de selger der… I pakken er det en gul og en blå klut, vri den gule opp i varmt vann, skur vinduet og tørk av med den blå kluten 🙂
      Ellers må jeg bare si at jeg flirer like godt hver gang du kommer med nye innlegg, kjempe bra blogg! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg