Spørsmålsrunde

I jakten på å bli Norges neste store rosablogger, tar jeg enda et skritt inn på deres territorie og gir meg i kast med det som til nå har vært eksklusivt forbeholdt tyggis-, extensions- og cake pops-bloggere: Spørsmålsrunde!

Hakke pipling på om det vil lande i god jord eller ikke, men krysser fingerene for at minst ett spørsmål dukker opp. Så da er det vel egentlig bare å kjøre på. Minner om at dette muligens er første og siste gang i verdenshistorien at det arrangeres en spørsmålsrunde på en pappablogg, så bruk anledningen godt 😉 Sleng inn spørsmål i kommentarfeltet, så smeller vi opp et eget svarinnlegg i morgen kveld. Eller mandag. Jeg svarer på absolutt alt, men husk: Som man roper i skogen, får man svar 😉

 

Kjøyr på!

 

Gleder meg til å høre fra deg, kjære venn (og/eller uvenn), dette blir spennende. Lykke tell!

 

/ High five / bro fist / koz oxo klemmz

Svarinnlegg blir annonsert på Pappahjertes Facebookside <– følg den

54 kommentarer
    1. Tog A kjører fra Bergen mot Oslo. Start er klokka 10.00 og toget holder konstant 70 km/t.
      Tog B kjører fra Oslo mot Bergen. Start er klokka 12.00 og toget holder konstant 80 km/t.
      1) Når passerer tog A Myrdal?
      2) Når passerer tog B Nesbyen?
      3) Når passerer togene hverandre?
      4) Hvor mye koster en Duggfrisk i bistrovogna?

    2. Hei. Siden du åpner for spørsmål så lurte jeg på om du hadde noen tips til hvordan man lokker en arbeidsnarkoman til å være hjemme me kjerring å barn en helg?
      Mvh en desperat kjærring 🙂

    3. Siden du jakter på rosabloggerstilen så kan jo jeg servere noen spørsmål i rosablogger-kommantarstil også da:
      1. Kan du fortelle om din første date?
      2. Hva er din favorittbutikk?
      3. Hvor handler du de fleste av klærne dine? De er så fine!
      4. Ditt favorittprodukt?
      5. Skal du ha flere giveaways?
      Hilsen din sbolutt nummer en største fan i hele værden!!!!! 😀 🙂
      Også noen spørmsål fra meg:
      1. Vil ikke Christina at du legger ut bilde av henne? Jeg har bare sett at det ikke ligger noen ute, og at hun bøyde seg vekk i en video med deg i bilen. 🙂
      2. Hvordan går det med avholdsåret ditT?
      3. Hvor gammel er Plutten nå?
      4. Hva jobber du med?
      5. Hva er favorittmaten din?
      Hilsen meg 😉

    4. 1: Alfred undrar när Gustav med mor och far kommer till Trollhättan?
      2: Har inte du friat Peter;) när blir det av??
      3: hur lång är en Utter ?
      4: Vart har jag lagt min sax?
      5: Vi saknar er ❤️

    5. Var plutten planlagt?
      Hva var det første du tenkte da du fikk vite at det var en liten på vei?
      Var det noe du gledet/gruet deg ekstra mye til?
      Hva er det rareste som har skjedd med deg etter at plutten ble født(type synger og koser med maten på butikken fordi du er så vant med en liten en)?
      Hvis dere fikk ei jente neste gang, hva skulle hun hett?
      Er du flink til å stå opp med plutten og å finne på ting med ham?
      Hva er det beste med lillegutt i dine øyne??
      Hva er hans beste og dårligste egenskap?
      Vil dere ha flere barn?

    6. Når vil mammahjerte få faste innslag på bloggen, eventuelt sin egen blogg?
      Hvorfor er det sånn at pappaer alltid får lov til å være de morsomme, kule og avslappende, mens vi mammaer må være de som opprettholder orden i systemet? Det er urettferdig.

    7. -Hva var grunnen til at du startet å blogge?
      -Vil det alltid kun være plutten, eller vil det kanskje komme en plott og?
      – Nevn kjapt din største hjertesak og why.
      Ha en strålende helg – og kos deg massse med å gå igjennom å svare på alle spørsmåla 😀

    8. Halla 🙂 pleier dama di å godkjenne innleggene dine før du legger de ut? Eller hender det at hun blir sint hvis du har skrevet om noe intimt eller noe hun ikke liker?

    9. Hei! Elsker bloggen din!
      Kan du fortelle hva ditt flausete øyblikk i livet er?
      Og kan du fortelle om hvordan du møtte Christian/første date?
      Tusen takk! 🙂

    10. Til Anna; Pluttens navn er Gustav;-) (måtte bare svare)
      1: hva er det du setter mest pris på etter Plutten kom?
      (Typ; dusje alene, do alene, sove lenge, alene med dama)

    11. Tidenes spørsmål: hvordan forstå kvinner og deres tanke gang? 😛 har du et svar på det er du god Peter 😛

    12. Kan du fortelle oss litt om Christina? Hvordan ble dere kjent, og hva er det du liker best med henne. 🙂

    13. Hvis du skulle vært med på et realityprogram, hvilket hadde du valgt? Og hvorfor?
      Hvilken personlige eiendel ville du tatt med i realityprogrammet du velger over?
      Hvis noen skulle få lage et portrettintervju med deg, hvem skulle få æren?
      Hvilken kjendis ser du mest opp til, og hvorfor?
      Hva synes du om Mette-Marit?
      Har du en kampsak, evt hva?
      Hva er din kommentar/mening om abortsaken?
      Hvor bor dere egentlig? Sett for meg at dere egentlig er Løkka-beboere.
      Hva synes du om Dorthe Skappel sin innsats som kommentator i OL?
      Hva ville dine lærere på barneskolen aldri trodd om deg idag?
      Hva var ditt favorittfag på skolen?
      Synes du vi spør mange usakelige spørsmål, og angrer du egentlig på hele spørsmålsrunden nå?
      Hvor går neste ferietur, og hva er drømme/favorittreisemålet?
      Skal Plutten snart bli storebror?
      Hva er din favorittfilm, og favorittskuespiller?
      Har du en favoritt tv-serie? Ser for meg at du kan like Barney i How i met your mother? Bro!
      Hva er du utdannet som, og hva jobber du med?
      Hvordan gikk det egentlig med innsamlingen til bartesaken?
      Hva liker du best med din kjære? Vi tåler flere svar her 🙂
      Har du et spesielt barndomsminne som har endret deg som person?
      Hva husker du best fra barndommen?
      Hva er favorittgodteri?
      Hva er din verste frykt?
      Har du noen fobier?
      Takk for runden, high five!

    14. Må vel benytte sjansen da!
      Hvor kommer kallenavnet plutten fra?
      Hva er din største uvane?
      Ønsker du flere barn?
      Vinter eller sommer bryllup?
      Date night hjemme, eller ute?
      Kort eller kontant?
      Rydder og vasker du kjøleskapet ofte?
      De gangene du vasker tøy, hender det at du ødelegger det?
      Hvis dere fikk jente, hva skulle navnet vært?
      Kos deg med alle spørsmålene!
      // HIGH FIVE // HØY FEM //

    15. Vet du hvor båt-nøklene er akkurat nåh? Og egentlig alle andre nøkler…
      Hvor lang tid tok det før PMS-innlegget var tilgitt?

    16. Hvor ofte trekker du Mensa-medlemskapet ditt frem i diskusjoner?
      Og hvem vinner oftest diskusjoner? På hjemmebane altså.
      Mannen her prøver å trumfe gjennom med sitt medlemskap, men så tar jeg han i en eller annen feil, og så blir det jeg som koser meg med seier, og proklamerer tydelig at Mensa burde hatt oppfølgingstester…

    17. Tenkte at din blogg gir meg like lite som alle andre sine, hvorfor skal jeg lese om alle de rosa hverdagene der ute… Jeg har nok med min egen, om jeg ikke skal få dårlig samvittighet for å ikke klare å prestere like bra som andre.. Har nok med å lese “har rydda, vaska, pynta, malt fiksa huset til mannen kom hjem i dag, var så lett at middagen, kakene og det sexy undertøyet lå klart i det han kom sliten hjem fra jobb”…
      Men når det er sagt, så liker jeg faktisk din. Ufrivillig så tar jeg meg i å trykke inn og faktisk lese den. Hender det dukker opp et oppriktig smil også (ganske ofte faktisk) 🙂
      Rett på sak og ikke alt for mye kjenner, føler og tenker så mye hele tiden!
      Jeg liker den!!
      Hvorfor klarer du å skille deg ut?

    18. Hola senôr, como estas?
      Har du noen tips til meg som går ut i pappa perm om to uker? Er det noe gøy som du ønsker du gjorde mer av da du var ute i perm? Er ganske clueless, har trilling og leking inne, bare lurer på om du hadde noen kule tips på opplevelser som er verdt å få med seg! Takk for fet blogg! Highfive to brofist

    19. Hva vil du si er ditt største øyeblikk?
      Og hva vil du si er det beste å gjøre i Larvik? Trenger tips her :p
      Hva kopper du kommer ut av bloggingen din, nå som den er blitt ganske populær ?

    20. Å du verden!Her var dt mye å svare på mr:Rosablogger:p
      Mitt spørsmål:Hvem er mest interessert i å fornye i heimen?Er du med på avgjørelsen?Hos oss er det motsatt;-)Jeg kjøper inn interiør og hun er handy women,Snekkring er ikke mitt “bord”;-)Har dere middagsplan for en uke omgangen?Hvem lager mest mat?Trives du i Larvik og jobb?

    21. Mange, inkludert meg selv, tenker ofte på hva typen syns om andre jenter, i forhold til kropp. Og sammenligner seg selv med det de tror at typen liker, kroppslig altså. Jada,jeg vet personligheten er viktig, og at det er en grunn til at han er sammen med meg. Men du som er mann, sammenlikner dere frua deres med andre damer? Eller er fokuset mindre på andre damer enn vi vil ha det til? Nå høres jeg ut som en vanvittig sjalu person, noe jeg egentlig ikke er, men dette bunner mest i dårlig selvtillit. (tror ikke jeg er alene her, heller)

    22. Hva syntes du om Larviks eneste lokalavis Østlands Posten ?
      Har du planer om å engasjere deg i politikken i Larvik ? Ordfører kandidat i 2015 eller 2019 ?

    23. hei! har du en fin dag? (enkelt spørsmål :))
      jeg var en av de heldige som vant kinobilletter til død snø og gleder meg vilt til å overraske samoboeren min. men billettene har enda ikke dukket opp. når kan jeg forvente at de dukker opp? 🙂
      ha en flott bollesøndag 🙂

    24. 1. Kan du si 3 positive egenskaper du har og 3 negative?
      2. Hvordan møttes du og mammahjerte?
      3. Hvordan er ditt forhold til trening?
      4. Er det vanskelig med avholdsåret ditt?

    25. Føler du at forholdet med Christina har blitt bedre eller dårligere etter at dere fikk barn? Er redd for at forhold forfaller når man får barn.. 🙁

    26. Hva var det som inspirerte deg til å bli en (pappa)blogger? De fleste gutter(menn?) jeg kjenner synes blogging er tull.
      Håper du har en flott søndag 🙂

    27. Liker bloggen din, syntes det er gøy å se ting fra en “pappas” side :)kr
      1. Hva jobber du med?
      2. Hva jobber kona/samboeren din med?
      3. Hva syntes hun om at du blogger?
      4. Vil dere ha flere barn?

    28. Kjære “pappahjerte”, vil bare åpne med å si at du har en helt fantastisk blogg. Du har holdt meg oppe til langt på natt, opp til flere ganger, med både anerkjennende nikk, svære smil, humring og rørte tårer. Du er en fantastisk forfatter (om man kan kalle en blogger for det?). Viste bloggen din til kjæresten for å vise at det faktisk ikke BARE er skummelt å bli foreldre – og da spesielt far.
      Jeg lurer på hva som fikk deg til å bestemme deg for å skrive en blogg, dele så mye privat (med så mange) og hvordan du har tid?!
      Ser frem til mange flere timer “sammen med deg”. Stå på! Norge trenger en ordentlig pappablogg!

    29. Hvis du hadde muligheten til å reise tilbake i tid og rette opp i noe, uten at det forandret framtiden og det livet du lever i dag, hva ville det vært? Tenker ikke på “noe” som å hindre at Hitler ble født, men mer i den personlige gata altså….

    30. Ser det er blitt spurt om masse her allerede jeg kunne spurt om.
      Men har du noen spesielle hobbyer? Hva slags forhold har du til musikk evt hva slags musikk liker du?
      Hvilket år var dine beste år før du fikk plutten? Og hvilken fase av livet syns har vært vanskeligst hittil evt hvorfor?

    31. Jeg lurer på hvilke egenskaper som er mest irriterende hos fruen? Og vice versa, selvfølgelig…
      Her hos oss kan jeg avsløre at jeg er blodsukker-monster. Uten mat blir jeg rett og slett en hissigpropp. Mannen gjør (det aller meste) halvveis; rydding av kjøkken, middagslaging, klesvask, u name it.
      Men det er vel sånn man vet det er ekte kjærlighet; man tenker at det ikke er en så verst pris å betale for lykken 😉

    32. Hei!
      Så gøy med spørsmålsrunde!
      Da du og samboeren fikk “plutten”, forandret deres forhold seg mye? Isåfall på hvilke områder?^^

    33. Bloggen din er jo knakandes knall 👍😊 Satser på du klarer å bli like rosa som de rosa er 😉
      1 ) hva heter plutten? Regner med dere ikke døpte han plutten 😉
      2 ) tenkt på flere plutter med årene?
      Nyt dagen 😊
      Cecilie

    34. Hei og hå 🙂
      1) Har du en favorittblomst?
      2) Spiser dere noen gang sushi, eventuelt HVA?
      3) Når dere drar på kino, kjøper du popcorn eller baconsnacks, eller går du for godteri?
      3) Grillpølse eller wiener, og så må vi jo huske på, lompe eller brød?
      4) Mac eller PC?
      5) Favorittfarge?
      Vi er fan! Smask fra oss

    35. – Vil du ha flere barn? isåfall hvor mange og hvilket kjønn?
      – Hva er det beste og det verste ved å være pappa?
      – Har forholdet ditt med Christine forandret seg noe etter at dere fikk barn?
      – Har du mistet noen venner etter at du fikk barn? (f.eks som følge av at du drar mindre ut)
      – Hvilke stadie av livet ditt liker du best? (barndoommen, ungdomstia, 20-årene osv)
      – Liker du plukken bedre nå som han er i den alderen her eller likte du han bedre som bebi?
      – Hvilke hobbyer har du?
      – Hvem stod opp om natten da plukken var bebi?
      haha da har jeg spurt om alt jeg lurte på, ble litt uoversiktlig men håper du tar deg tid til å svare på dem!

    36. Hvilke tre råd har du til bonusmødre/fedre?
      Hva er de viktigste tre tingene dere gjør for å opprettholde
      Kjærligheten å unngå at den blir rutinepreget?

    37. Så utrolig gøy at du tar spørsmålsrunde! jeg gleder meg til å lese =) Lykke til med å svare på alt. Ønsker dere en fin uke!!

    38. Hvordan finner du tid til å skrive innleggene? Føler Jeg aldri får tid til å oppdatere bloggen. Og jeg kan love deg at hos meg blir det aldri spørsmålsrunde. 🙂

    39. Hvordan overtale min kjære til å få barn? Vært sammen i 5 år, jeg er 36 og han 32…. Han er skeptisk, da han mener vi har det bra som vi hardet 🙁

    40. Håper jeg ikke er forsent ute!
      1. Hvilke tre kjente personer ville du invitert på middag og hvorfor?
      2. Hva engasjerer deg mest i hverdagen utenom jobb og familie?
      3. Hvilken “superpower” ville du valgt og hvorfor?
      4. Nevn en guilty pleasure
      5. Hvilken Arnold Schwarzenegger film er din favoritt?
      6. Love Actually eller PS I love you?
      Takk for svar!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg