Bokbad med plutten

Romjulen er tiden for å gjøre ting man ikke ellers har tid eller ork til. Som å rydde…

 

 

Ja… Takk for det plutten, det var virkelig til stor hjelp. Vel vel, som de sier: Når livet gir deg sitroner, så mekk limonade! Så derfor, siden plutten først har endevendt halve huset, kan man like gjerne ta seg et skikkelig bokbad og se hva man har for herligheter på lager. Så uten videre introduksjon eller tullprat: Her er romjulens bokanbefalinger med ingen ringere enn Herr Plutten. Snurr film!

 

 

For ordens skyld, min bokanbefaling fra 2013 er den overraskende gode zombiefortellingen World War Z av Max Brooks.

Har DU en god bokanbefaling fra året som gikk?

…eller ble det bare bleieskift og Sinnasnekker´n? 😉

15 kommentarer
    1. hahahaah! så utrolig skjønn! minner en smule om lillebroren min på 3 år^^
      hvor gammel er sønnen din egentlig?
      hvis du var serriøs med andres bokanbefalinger så synes jeg virkelig at du burde prøve å få tid til å lese hungergames serien! med mindre du har lest den da, eller at du synes den virker absolutt uinterresan 😛

    2. Plutten blir to år i februar 🙂 Hunger Games er et kjempetips! Har hørt gode ting om bøkene og at de er hakket mer brutale enn filmene (som jeg ikke har sett), men tror det kan være noe for moi 🙂 Hvis du har lyst på et brennhett boktips som er litt i samme gata (bare mye mørkere ), så sjekk ut “The lies of Locke Lamora”. Min absoøutte favorittbok for noen år siden 🙂 Men brutal da 😉

    3. Å! Så herlig 😀 Litt yngre enn broren min som hadde bursdag i august^^
      Bøkene er 10 ganger bedre, og 100 ganger mer spennende enn filmene!
      Når det kommer til eneren, så anbefaler jeg faktisk å se filmen først, åsså lese boka. For hvis du gjør motsatt så blir filmen veeeldig skuffende? Den feilen gjorde jeg 😛
      Så bra at du likte tipset! ;D
      Driver på med en triologi for øyeblikket, men skal sjekke ut “The lies of Locke Lamora” når jeg er ferdig med den 😉
      Brutal? Hah. Det er jo bare gøy og kult når det skjer litt da 😉

    4. Game of trones e en av mine favoritter. Og for så vidt Hungergames serien også. Gjerne på engelsk. 🙂

    5. liker de filmene du legger ut, håper på fler 🙂 får alltid en veldig god latter, heh 🙂
      Her går det i bleieskift og bøker med lyder som guttungen min syns er stas, jeg leser dessverre ikke så mye, prøvd meg på flere bøker men mister fort lysten :p Lyst til og lese den til henriette steenstrup da! så får bite tenna sammen :p

    6. Finnes det underholdningsbøker for voksne og? :O Lurer på hvorfor jeg kun leser økonomibøker og smurf, smurf, snurfsmurfsmurf(!!!!) og en bok om en altfor stor kylling..
      Herlig pjokk du har 🙂

    7. anneeileen: Om det gjør? Det første som faller meg inn er “Hundreåring som klatret ut av vinduet og forsvant” som akkurat kom på kino. Helt fantastisk bok! 😀

    8. Hahha, som jeg digger videoene av dere to! Det sa jeg sist du la ut video også når jeg tenker meg om. Herlighet som jeg lo av det du sa rett før du sa “kutt”. Det skal visst ikke være lett å finne en bok han er fornøyd med. Hva er det egentlige navnet til Herr Plutten? 🙂 Håper ellers at favorittbloggeren min hadde en super jul tiltross for bokanbefalingen som ikke gikk så bra 🙂

    9. Astrid: Hepp hepp hey, tusen takk for det Astrid! 🙂 Alltid like spennende å se hva han der finner på når kameraet ruller 😉 Julen var så fin atte, familiekos både her og der og julemat opp etter øra, akkurat sånn det skal være. Håper din jul var like storartet 🙂 Og den ærverdig Herr Plutten heter egentlig Gustav 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg