Sikker vinner på farsdagen

Endelig farsdag, men så har du glemt å gi noe til mannen i ditt liv? Fortvil ikke, her kommer redningen. Skriv ut dette innlegget og stryk ut det som ikke passer. Vipps, så har du et perfekt farsdagskort på 1-2-3.
 

Kjære
– Papsen
– Verdens beste pappa
– <Sett inn fornavn>

Det er jo egentlig barna som skal gi gaver på en dag som dette, men siden jeg synes du er sånn en fantastisk
– kjekk
– rå
– ålreit

mann, så ville jeg si noen ord jeg også. Tusen takk for at du er den du er og for alt du bidrar med her hjemme. Jeg ble så utrolig glad i går da du la merke til at jeg hadde
– vært hos frisøren.
– kjøpt meg en ny genser.
– gått ned en halv kilo den siste måneden.

Det viser bare at selv i en travel hverdag, så ser du meg fortsatt. Du er så:
– omtenksom
– kjærlig
– nusselig

men likevel så:
– tøff
– hard
– mandig

på utsiden og det er sikkert derfor mange sier at du virker som en
– bjørn
– løve
– tiger

mens jeg egentlig vet at du bare er verdens beste
– kosebamse
– snuppelupp
– sussesnussebusse

Men jeg skal ikke bable i vei. Jeg håper du får en fantastisk farsdag
– kjæresten min
– søtnos
– pus

og derfor unner jeg deg en en lang dag på sofaen, mens jeg tar hånd om:
– ungene
– middagen
– svigermor

Suss fra jenta di, jeg:
– elsker deg
– tilber deg
– forguder deg


P.S.
 Siden jeg ikke har kjøpt gave enda, tenkte jeg at du kunne ta bankkortet mitt og bestille billetter på nettet til et valgfritt arrangement, slik som for eksempel
– Fotball-VM i Brasil
– Fotball-VM i Brasil
– Fotball-VM i Brasil

 HandyManny og sjakk på likt? Alt er lov på farsdagen 😛

/God farsdag 😉

14 kommentarer
    1. Knallbra innlegg.
      Her i huset hadde selvfølgelig mor husket dagen. Til både glede og frustrasjon (jeg er helt håpløs på å huske merkedager)
      Er igrunn utrolig morsomt å følge bloggen din. Hjelper litt å se at det ikke bare er meg noen ganger. (selv om det som oftest er det :p )Takk for at du deler og ha en fortsatt god farsdag.

    2. Sten: Ah yeah, damn straight! Blir så utrolig glad når andre mannfolk liker bloggen. Takk skarru ha Sten-Rune, håper du også får en knallbra farsdag videre. Gaven min i år ble at jeg fikk lov til å skifte til vinterdekk 😉
      /High five!

    3. Først må jeg starte med å si Gratulere Med Farsdagen!
      Også vil jeg ta meg tiden til å hylle deg og skriveriene dine fra her jeg sitter. Bloggen din har nå blitt en av mine faste gjøremål og er et veldig fint avbrekk fra hverdagen. “En perfekt start på dagen” og “søndagskåseri” har jeg lest flere ganger og blir aldri lei! Som jeg ler:) Første gang jeg leste bloggen din satt jeg i undervisning og måtte avslutte lesingen fordi jeg ikke greide å holde meg fra å le 🙂
      Om du en gang skal gi ut bok så kan du være sikker på at jeg skal kjøpe boken din!
      Du og den lille familien din er fantastisk og jeg tror aldri jeg kan bli lei av å lese det du skriver 🙂
      Synes du fortjener billetter både til Brasil og India 🙂

    4. endelig snart pappa: Haha, det utrykket er herved stjålet 😀 Men takk og gratulerer med da…. hmmm, er det litt tidlig kanskje? Njaaa, nei vettu, med egen pappablogg og full kok som fatternblogger allerede før kiden er satt til verden, så føler jeg absolutt at det er innafor å si: Gooood farsdag! 🙂
      /High five!

    5. Renathe: Oh mæn.. hva svarer man på sånt? Tusen. Hjertelig. Takk Renathe! Det var så hyggelig skrevet at jeg ble nødt til å lese den høyt for dama og kommanderte henne til å sette grøtlagingen på pause for å få med seg alle detaljer 🙂

      Det er kommentarer som det der som gjør at man får så en sånn inn i hampesvarten god og varm følelse inni seg, og et gnist til å fortsette å blogge for harde livet. For vettu, noen ganger kan det jo bli litt mye, for det tar lang tid, veldig lang tid og all bloggingen går litt på bekostning av andre ting, men så ser jeg kommentarer som din og tenker “Fuck it, dette slutter jeg ALDRI med” 😀

      Tusen takk, søndagskvelden er herved bænkers 🙂
      /High five!

    6. silje: Hah, skal jeg begynne å introdusere meg som i seriøse møter på jobben. “Ja god dag, mitt navn er Peter, men du kan bare kalle meg Snussebussebusse. Herr Snussenussebusse. Jeg ser frem til å jobbe med dere” 😀

    7. Fant bloggen din for noen par dager siden, og har vert innom hver dag etter! For en blogg!!! Det er utrolig godt å lese en annerledes blogg i blandt:)) Så utrolig flink du er. Du virker som en skikkelig god Pappa, det skal du ha! Jeg må le av det du skriver også, du er et morsomt avbrekk i en ellers så alvorlig dag! Det liker jeg:D Så på videre!!!

    8. Kristine: Nei dæsken, for en utrolig hyggelig start på dagen! Leste meldingen din på vei til badet, kl. 06.17 på en mandags morgen og da passet det utrooolig godt med en oppfriskende kommentar 😉 Så tusen takk Kristine, skal gjøre mitt ytterste for å sørge for at du fortsetter å hilse innom siden daglig 🙂

      Og du, takk for tips om hvordan man får et sunnere hår, som mann i 30-åra er det vel på tide å begynne å ta vikene på alvor 😉
      /Høy fem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg