Barteprat, del 1

Mine damer og herrer, la meg presentere: Barteprat! En miniserie for folk i farta med bart på leppa. I dette nisjeprogrammet vil det bli snakk om bil, bart og andre ting relatert til bil, bart og andre ting.

Nok om det, snurr film!

 

Vær så snill, du vakre vesen: Legg igjen en kommentar og fortell meg hva som skal til for at du kunne funnet på å donere penger til barten Ulf og Movember-saken.

Og du: Lik hvis du liker Barteprat og vil se flere episoder 🙂

Les mer om Movember eller gå rett til mitt Mo Space og doner en slant til en meget god sak –> Klikk her  🙂


Sjekk ut mitt Mo Space 🙂

/High five!

37 kommentarer
    1. Stå på med barteprat! Så nå iallefall filmen ut, selv om du jatta i vei…
      Jeg donerer villig 100 kroner til bartesaken. Jeg foreslår, småsadistisk som jeg er, at din bedre halvdel på film trekker ut hår under armen din/på brystet, sakte med en pinsett. Du er vel villig til å ofre litt smerte?
      Go Ulf!

    2. Trudde det bare var deg jeg elska jeg. Og plutten. Men nå elsker jeg barteprat også! KÅMM ÅNN!!! Fortsett med barteprat! 😀

    3. Morten Løken: Hahaha! 😀 Du ass. Men det er greit, det er notert og med 2 av 3 stemmer på “Vi vil se smerte” ser det stygt ut for unggutten fra Kolbotn.

    4. Mari: Hah, endelig en fan av barteprat! 😀 Den er god, så langt litt lunkne tilbakemeldinger, men ingen hatmeldinger mottatt enda, så da kommer det muligens et avsnitt til 😉

    5. GuriMalla: Heisann, det var jo… rart. Men det er notert, hvis det er smerte du vil ha, så skal jeg se hva jeg kan få til. Vurderer også å synge en serenade på film, det smerter ganske godt i øra skal jeg si deg 😉

    6. He he, lett påvirka jeg. Det var nok å bli påminnet at jeg hadde tenkt å gjøre det. Arvelige greier i vår familie, så for fremtidige generasjoner gir jeg gjerne. Gikk innom kreftforeningen.no og fant bidrag knappen på logoen til Movember. Gitt 200. Noen bedre?

    7. Anne: Wow, så bra!! 😀 Men altså, nå har jo ikke jeg rukket å starte noen Movemberprofil enda, shit det har jeg glemt, men da har du i hvert fall støttet saken og det er jo helt genialt!! 😀 200 flis, det er jo langt mer enn 0. Wohooo!!

    8. Regner med at unge fremadstormende Jodnes og andre dårlige venner også legger litt penger i potten hvis vi får se feks en brasilian wax

    9. Du kan jo la sønnen din tegne bilder for saken? 🙂 Ikke noe er koseligere enn barnetegninger!
      Fortsett med barteprat!

    10. P3 greia, helt klart 😉 Høhø kan bli mye morro det 😉 Og kanskje også kan du jo lodde ut en tegning sønnen din og kanskje du har laget sammen? Barteprat er gøy, babling er jo hele poenget med videoblogg og egentlig mange tv programmer ogs :))

    11. Blir ikke akkurat et svar til dette innlegget, men til hele bloggen. Første gang jeg er inne her, er ikke en stor bloggleser. La fra meg blogglesinga av (rosa)bloggere da jeg rundet 18 år. Nå er jeg derimot blitt 21 og mamma, og syns dette er den råeste bloggen jeg noen gang har lest. Jeg tror jeg har flirt til ca alle innleggene dine. Helt genialt! Dette skal mannen få lese også!

    12. Barteprat er rått!
      HAHA, jeg hadde daua om du hadde kjørt ned til mutters og fatters og spørt etter deres datter (min søsters) hånd med en halvvissen blomst fra hagen til naboen! (Og så mumla noe sært, hilst fra meg og løpt med halen mellom beina). Lett 300 kroner til Ulf! Men det må vel bare være den sprø fantasien ;P P3morgen-opplegget høres bra ut! 🙂

    13. Line: Hahaha!! 😀 Du, det noterer jeg meg Line. Kan ikke love noe, men fytti rakkern pokkern så artig det hadde vært og funnet på hyss hos foreldrene dine 😀

      /high five!!

    14. Elina: Elina, du er et vakkert menneske!! Ah yeeeeeah, tusen takk for en fantastisk kommentar!! 😀 Det gjorde dagen til en gammal skrott! 😀 Nå skal jeg ligge og danse Macarena i søvne i hele natt 😛

      /eeeeeee macarena, aai!

    15. Om du skal kjøre på med P3morgen-opplegget så kunne du jo toppa det med en bartetatovering på fingern! Da hadde du jo alltid hatt Ulf tilgjenglig 😉

    16. Dette er første gang jeg er innom bloggen din, men definitivt ikke den siste! Fortsett med Barteprat og andre videoer, kjempe underholdende 😀

    17. Fortsett med barteprat! Sitter og ler for meg selv her i timen mens jeg ser på deg.. Utrolig artig person, og du topper det hele med å le av deg selv 😀 Jeg skal absolutt overføre penger til din bart, Ulf.

    18. Donerer alltid for en god sak, og kanskje fremtiden?..
      Ta gjerne en titt på bloggen min for barberingstips! Men husk at du må vente med høvelen til movember er over! 🙂

    19. Astrid: Hei Astrid og velkommen til vennegjengen 🙂 Hyggelig å høre at du trives her hos oss og i hvert fall kult at du liker barteprat! 😀
      /High five

    20. Marthe: Haha, Tuuuusen takk Marthe! 😀 Oh mæn, den kommentaren trengte jeg nå 😀 Oh yeeees, kødder du? Ja da skal jeg i hvert fall fortsette med barteprat! Ulf 4 life 🙂
      /High five!

    21. Artig og kjenne seg igjen hele veien ved skallebrg og istre 🙂
      Digger bloggen din og måten du skriver på!
      Bartepraten kan du fortsette med. Artigg se på en ellers ganske kjedelig ettermiddag!

    22. Tine: Haha! 😀 Dæven, trodde bare det var jeg og de lokale bøndene som kjørte der 😉 Kult at du liker bloggen og spesielt tøft at du liker barteprat. Ny episode kommer om noen dager, allerede spent på hva Ulf har å komme med denne gangen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg