Dagens sjekketriks

I dag fikk jeg en Spam-mail jeg synes var litt søt. Slik så den ut:

Jeg åpnet den selvfølgelig ikke, både fordi jeg er rimelig sikker på at den mailen ville gitt meg Aids på harddisken, men også fordi jeg vet at den uansett er nytteløs for meg. Hvorfor? Fordi jeg ikke trenger noen “Strategies of Seduction” til å fortelle meg hvilke tre ord som funker best på kvinnfolkan. Slike sjekketriks har jeg da for lengst funnet ut selv!

…å? Du lurer på hva de er? Hah, a gentleman never tells. Den godt bevarte hemmeligheten skal jeg ta med meg til grava. Eller, okei da. Men OBS: Dette er en meget potent kombinasjon av ord, satt sammen over flere år med sirlig research, prøving og feiling, så bruk dem varsomt. Det skal også sies at disse ordene ikke er egnet for et tilfeldig napp ute på byen, men vil garantert fungere som en klokke på slitne småbarnsmødre som lider av konstant joggebukse, ettervekst og stressflass.

Finn frem notatblokka, her kommer det.

Det ultimate sjekketrikset ligger gjemt bak disse tre ord:

Jeg

har

støvsuget

High five, kompis!

P.S. Skulle dette trikset mot all formodning feile, kjøp deg valp. Alle jenter elsker valper. Og sjokolade. Men ikke kjøp sjokolade. Ingen damer tenner på en mann som går alene rundt i parken og gnafler Snickers. Gå for valp.

Denne valpen er ikke ment for sjekking, kun illustrasjon.

(Og du, husk å følge Pappahjerte på facebook)

(Og gjerne Instagram, hvis du er der. @pappahjerte er navnet :D)

/high five!

1 kommentar
    1. Haha, hvis du må fortelle at du har gjort det har du ikke gjort en god nok jobb 😛
      Men ja, husarbeid er generelt verdens beste afrodisiakum…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg