Lag din egen pappablogg på 1-2-3

Noen har spurt meg om hvordan jeg rekker å føre pappablogg midt oppi alle mine andre spennende, halsbrekkende hobbyer og fritidssysler
(les: Klippe tånegler, se på Jakten på Kjærligheten, og spille Plants vs Zombies på do).

Vel, det er faktisk kjempeenkelt! Ja, jeg skal innrømme at det hjelper å kompensere frøkna for tapt tid i sofakroken med en blomsterkvast fra tid til annen, men det viktigste er nok likevel å ha noen lure bloggtriks på lager. For å hjelpe evt. andre ivrige fedre der ute som går med tanker om å starte sin egen pappablogg, har jeg derfor laget denne raske videosnutten som avslører et av mine mest tidsbesparende triks:

Det var alt, takk for seg.

God mandag!

/high five!

(Ny på bloggen? Husk å lese Min historie: fra barnehater til pappahjerte)

(Og du? Husk å følge Pappahjerte på facebook da ;))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg