Årets julekort fra Familien Klonk 🎄

For første gang på mange år – Her er årets julekort!

For vi er egentlig ikke sånne julekort-folk. Men i år tenkte jeg å gjøre et ørlite unntak, for det er jo litt fint med julekort. Jeg tenker at jeg ikke bryr meg noe særlig om det, men så dukker det opp i postkassen eller på nett, og så er det litt trivelig likevel.

For et julekort er en trivelig hilsen. Trenger ikke være så mye mer enn det. Et ønske om en god jul. Fra oss, til deg.

Og det unner jeg dere. Alle mine fantastiske lesere som henger med oss i tykt og tynt. Gjennom oppussing og kaos. Tacotirsdager og sjokolademelk. Barnehagevirus og hverdagskjærlighet.

Jeg håper alle får en fantastisk jul, og unner dere alt godt på den store dagen i morgen. Og juleuken som følger. Og selvfølgelig det kommende året. Men det er litt for tidlig for den store nyttårstalen enda, dette skulle bare være et lystig, lite julekort.

Så gooood jul til alle sammen og håper dere får en fantastisk høytid!

Hjertelig hilsen, Familien Klonk 😊

/ I morgen blir det Askepott 😍

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg